וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ברמן והאנובר נפרדו ב-1:1

האנובר פספסה הזדמנות לטפס למקום השלישי מול הקבוצה שנלחמת בתחתית. קלן-מיינץ 2:4. מאמן מנשנגלדבאך פוטר

המחזור ה-22 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים, ששינו בעיקר את המיקומים בתחתית. האנובר מהצמרת יצאה למשחק חוץ נגד ורדר ברמן בידיעה שניצחון יעלה אותה למקום השלישי, אבל שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1, שהעלה את ברמן מעל לקו האדום על חשבונה של קייזרסלאוטרן. הסקורר של האנובר, שחקן נבחרת חוף השנהב דידייה יא קונאן, העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-26. קפטן ורדר ברמן, פר מרטסאקר, השווה בדקה ה-50 וקבע את תוצאת המשחק. בהאנובר יכלו לפחות להתנחם בעובדה שהנקודה שהוציאו בברמן העלתה אותם למקום הרביעי.

יום גדול של מיליבוייה נובאקוביץ' ולוקאס פודולסקי סחף הערב את קלן לניצחון מרשים 2:4 על מיינץ, שמצידה ממשיכה בנסיגה ורושמת הפסד שלישי בחמשת המשחקים האחרונים. עבור קלן מדובר בניצחון בית שלישי רצוף, והיא נחלצה מהקו האדום וקפצה למקום ה-13 עם 25 נקודות.

פודולסקי פתח את מסכת השערים כבר בדקה השלישית, כששלח בעיטה חופשית לרשת מ-25 מטרים. סמי אלאגי איזן את התוצאה בדקה ה-31, אבל מיינץ לא החזיקה מעמד ונובאקוביץ' נגח פנימה בדקה ה-43 כדי להוריד את קלן להפסקה ביתרון. במחצית השנייה המשיכו חלוצי קלן לחגוג, כשפודולסקי ניצל בישול של סלבומיר פשקו בדקה ה-55, ושותפו נובאקוביץ' כבש אחרי חמש דקות והשלים צמד שני תוך שבוע. מיינץ, לה 37 נקודות, המתיקה את הגלולה עם שער של המחליף פטר סליסקוביץ' בדקה ה-89, אבל היא בכל מקרה איבדה את המקום הרביעי.

נועלת הטבלה בורוסיה מנשנגלאדבך פיטרה את מאמנה מיכאל פרונצק בעקבות ההפסד 3:1 לסט. פאולי בשבת. "לאחר ההפסדים ליריבות הישירות שלנו נגד הירידה, שטוטגרט וסט. פאולי, החלטנו לבצע הערכת מצב מחודשת וזו לא הייתה החלטה פשוטה מבחינתנו", אמר המנהל המקצועי מקס אברל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully