וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון

שער של סלאח חסארמה העניק לקרית שמונה 0:1 באשקלון והרגיע אותה אחרי ההפסד הקודם. המארחים במשבר מתמשך

ספורט 5

בסיבוב הראשון נפרדו עירוני קרית שמונה והפועל אשקלון ב-2:2, כשאלרואי כהן כבש למארחים וערן לוי הגיב עם צמד עבור האשקלונים במפגש ראשון בליגת העל בין שתי העולות. באשקלון עדיין מתגעגעים לסקורר שעבר להפועל באר שבע ובלעדיו ההתקפה נראית איום ונורא, אבל בקרית שמונה החלו להתרגל לחיים חדשים ועשו זאת הערב (ראשון) עם ניצחון 0:1 במשחק ירוד ברמתו. סלאח חסארמה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-27, והעלה את מאזנה של קבוצתו ל-39 נקודות במקום הרביעי. המארחים מסובכים עם 20 נקודות במקום ה-13, ומקדימים את הקו האדום בשתי נקודות בלבד.

אשקלון לא כבשה בשלושת המשחקים הקודמים ובמאזנה שער אחד בלבד בשמונה הפעמים האחרונות בהן אירחה במגרשה. הנתונים הללו לא ממש מפתיעים. הקבוצה של גיא עזורי מתקשה לייצר מצבים, שני החלוצים סרג' איילי ואיליה יברויאן מאוד סטטיים ובקישור אין אף שחקן יצירתי מלבד מחמוד עבאס, שנכנס בדקה ה-40 וניכר עליו כי עדיין לא התאושש מהפציעה. מרגע כניסתו של עבאס אשקלון השתלטה על המשחק, אבל לא גרמה לגיא חיימוב לבצע הצלה אחת ראויה לאזכור. שריקות הבוז הצורמות מצד הקהל לא איחרו לבוא, רק לא מובנות הקריאות המכוערות לעברו של רביד גזל לאורך כל המשחק.

מול יריבה כזו, לקרית שמונה הספיקה הופעה סבירה בהילוך ראשון כדי להתאושש מההפסד להפועל חיפה בשבוע שעבר. ללא אלרואי כהן שעבר להפועל תל אביב, התפנתה הבמה לתומר סוויסה, שהיה האיש המרכזי בהתקפה וגם בישל את השער לחסארמה בכדור חופשי. קרית שמונה יכלה להגדיל את התוצאה, אך הפעם שמעון אבוחצירא לא היה מספיק מרוכז ולא מצא את הרשת. מלבד שלוש הנקודות, רן בן שמעון יכול להיות מעודד משובו של ויאם עמאשה אחרי שלושה חודשי היעדרות. בשבוע הבא, מול הפועל עכו, יהיה הרבה יותר קשה.

מהלך המשחק

דקה 16: אחרי דקות של גישושים ועצבים, איום ראשון על השער. סוויסה עבר שחקן אחד ובעט מ-20 מטרים כדור שחמק ליד הקורה.

דקה 25: פטלק קיבל כדור טוב בצד ימין של הרחבה, אבל לפני שהספיק לבעוט שטרית גלש מצוין ועצר אותו.

דקה 27: גול! סוויסה שלח כדור חופשי לתוך הרחבה, הגנת אשקלון נרדמה והבלם חסארמה המשיך מהאוויר פנימה מקרוב. 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 37: בעיטה של רוצ'ט פגעה בשחקן אשקלוני והגיעה לאבוחצירא שנותר לבד ברחבה, אך החלוץ פספס את הכדור כשניסה לבעוט מהאוויר ובזבז הזדמנות גדולה.

דקה 40: חילוף מוקדם באשקלון, כשעבאס מחליף את פטלק ומסיט את גזל לעמדת המגן הימני.

דקה 53: איילי נכנס לרחבה וספק הוכשל, אך השופט ליאני היה קרוב והחליט לשלוף צהוב על התחזות לחלוצה של אשקלון.

דקה 64: סוויסה ניסה להגביה לרחבה, הכדור פגע במגן אשקלוני וכמעט חדר פנימה.

דקה 69: יברויאן בעט מ-18 מטרים כדור מסובב שפגע בשחקן יריב וחלף סמוך לקורה.

דקה 73: שוב חסארמה מגיע ראשון לכדור חופשי, אך הפעם הנגיחה שלו הולכת החוצה.

דקה 83: טיבי מחליף את אבוחצירא בחילוף הגנתי של קרית שמונה. בכורה לשחקן שחזר אחרי תקופה קצרה בבלגיה.

דקה 86: התקפה יפה של קרית שמונה הסתיימה בבעיטה לא מספיק טובה של גבאי החוצה מ-10 מטרים.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק (מחמוד עבאס, 40), דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אדיר טובול, אמייה טגה (רז אוחיון, 88), רביד גזל, אושרי גיטא (שי בירוק, 68), שניר גואטה, סרג' איילי, איליה יברויאן.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (ויאם עמאשה, 58), וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, תומר סוויסה (בני בן זקן, 69), שמעון אבוחצירא (איתן טיבי, 83).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully