וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קלייסטרס הפסידה לפטרה קביטובה בגמר פריס

הבלגית הופתעה על ידי הצ'כית (18 בעלם) 4:6, 3:6, ותתנחם בעליה מחודשת לפסגת הדירוג העולמי. סודרלינג זכה ברוטרדאם

לאחר שכבר הבטיחה את עלייתה המחודשת לפסגת הדירוג העולמי ביום שישי, קיוותה היום (ראשון) קים קלייסטרס להמשיך במומנטום הנהדר מהשבועות האחרונים עם זכיה בטורניר פריס (סך פרסים: 618 אלף דולר), אך לפטרה קביטובה היו תכניות אחרות. הצ'כית בת ה-20 (18 בעולם), שמעולם לא גברה על קלייסטרס בעבר, נזקקה לשעה בלבד כדי לנצח 4:6, 3:6 את הבלגית הנהדרת ולחגוג תואר WTA שלישי בקריירה.

קביטובה הגישה ארבעה אייסים וניצלה שתיים מארבע אפשרויות השבירה שלה במערכה הראשונה כדי לנצח 4:6. בסט השני שוב הגישה הצ'כית הצעירה מצוין, הפעם חגגה שישה אייסים, השיגה שש נקודות שבירה מהן ניצלה שלוש, וסגרה את הסיפור עם 3:6 מרשים. מחר, כאמור, תעפיל קלייסטרס באופן רשמי למקום הראשון בדירוג העולמי לראשונה מאז 2006, אך היום היא בגדר כינור-שני למדורגת 18 בעולם.

"אני לא מופתעת, ידעתי שהיא מסוגלת לשחק כך", אמרה בסיום קלייסטרס, והודתה כי סבלה במהלך המשחק מכאבים בצוואר. "היו לי קצת כאבים, אבל זה לא תירוץ. הגיע לה לנצח". מנגד, אמרה המנצחת המאושרת: "נחמד לנצח היום, אני חושבת שזה ההישג הגדול בקריירה שלי".

גברים: סודלינג ברוטרדם, אלמגרו בברזיל

* גם טורניר הגברים של רוטרדאם (סך פרסים: 1.15 מיליון יורו) קיבל הערב מנצח, ומדובר ברובין סודרלינג שגבר על ג'ו ווילפרד צונגה 3:6, 6:3, 3:6. בכך הפך השבדי (4 בעולם) לטניסאי הרביעי בהיסטוריה שזוכה פעמיים בטורניר, אחרי ארתור אש, סטפן אדברג וניקולס אסקודה. צונגה, מנגד, סיים שבוע מצוין עם טעם מריר משהו, במה שהיה גמר ה-ATP הראשון שלו מאז אוקטובר 2009. סודרלינג זכה בפרס כספי של 279 אלף יורו.

* אתמול (שבת) ניקולס אלמגרו (13 בעולם) השלים זכייה בטורניר ברזיל (סך פרסים 442 אלף דולר), אחרי שגבר בגמר 3:6, 6:7 על אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (32 בעולם).

* פרננדו ורדסקו הספרדי יפגוש בהמשך הלילה בגמר סן חוזה בקליפורניה (סך פרסים 531 אלף דולר) את מילוש ראוניץ' הקנדי (84 בעולם). ורדסקו גבר בחצי הגמר על חואן מרטין דל פוטרו 4:6, 4:6, בעוד ראוניץ' בן ה-20 גבר על גאל מונפיס 4:6, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully