וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא שוב בראש

קבוצתו של קשטן גברה 0:3 על ג'ת ועברה את רמה"ש. נס ציונה ניצחה בנצרת עילית, הרצליה גברה על הפועל ראשל"צ 0:2

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו, כשפעם נוספת קיבלנו מוליכה חדשה/ישנה. הפועל כפר סבא עשתה את העבודה בבית עם 0:3 על עירוני ג'ת, וניצלה את איבוד הנקודות של רמת השרון כדי לחזור למקום הראשון. סקציה נס ציונה עלתה אל המקום השלישי אחרי ניצחון חוץ מול הפועל נצרת עילית, 0:1, בעוד מאיר כהן רשם בכורה מאכזבת בהפועל ראשון לציון כשהוציא שני כדורים מהרשת ב-2:0 של הקבוצה מול הרצליה.

הפועל כפר סבא - עירוני ג'ת 0:3

הקבוצה של תומר קשטן ידעה כי בעקבות ההחלקה של רמת השרון מול נצרת היא תוכל לתפוס את המקום הראשון בליגה הלאומית, אבל במשך כל המחצית הראשונה היא התקשתה לשבור את הגנת האורחים. דווקא כשהיה נדמה שגם המארחים יקחו רק נקודה מהמחזור הזה, הגיעה הישועה עבור כפר סבא בדמותו של גאגה צ'חטיאני שכבש את הראשון בדקה ה-58. השער העניק ביטחון למארחים, שהכו פעמיים עם שערים של פטריק דופלה (84) ואלירן סיימון (90) שהבטיחו את הניצחון ואת ראשות הטבלה.

הפועל נצרת עילית - סקציה נס ציונה 1:0

הקבוצה של רפי כהן מצפה כבר בכליון עיניים למשחק הבית בגביע מול הפועל חיפה, ואם לשפוט לפי המשחק הערב, יש לחיפה סיבות להיות מודאגת. המשחק אמנם לא היה רצוף הזדמנויות, אבל שער דרמטי של אלנתן סלמי בדקה ה-90 העניק את מלוא הנקודות לאורחים, והקפיץ אותם אל המקום השלישי בטבלה, תוך שהם מנחילים לנס נצרת עילית הפסד ראשון אחרי שלושה משחקים.

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 0:2

שתי הקבוצות שעדיין לא איבדו את חלומות העלייה שלהן נאבקו הערב בהרצליה, ובסיומו של דבר היתה ידה של הרצליה על העליונה. המארחת, שסבלה בתקופה האחרונה ביובש בחלק הקדמי צירפה את גילרמה וייסהיימר הברזילאי מעראבה, והערב היא קיבלה את התמורה לכך. המשחק היה חלש יחסית, ושתי הקבוצות התקשו לסכן את השער, אך בדקה ה-61 שבר הברזילאי את הבצורת, ושימי אלמלם השלים את המשימה עם שער משלו בדקה ה-86 שסגר את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully