וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ומכבי תל אביב לדין בגין קריאות גזעניות

הקבוצות יפגשו שוב אחרי הדרבי, הפעם בבית הדין של ההתאחדות. מצעד עמידות לדין: סכנין, הפועל פ"ת, אשדוד ועוד

ימים עמוסים צפויים לדייני ההתאחדות לאחר שהיום קיבלון מספר קבוצות מליגת העל הודעות על כך שהן יעמדו לדין. הפועל תל אביב ומכבי תל אביב יועמדו לדין בגין קריאות גזעניות. הפועל בעקבות נהמות של אוהדיה לג'יבריל סידיבה ומכבי בעקבות קריאות גזעניות של אוהדיה לכיוון סלים טועמה. שתי התל אביביות יעמדו לדין ב-23 בפברואר.

כמו כן, ראש אגף המבצעים של משטרת ישראל, ניצב ניסים מור, שלח מכתב ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון ומחה על העונש הקל, לטענתו, לאוהדים ששרו שירי גנאי כנגד אהובה תומר ז"ל (קנס של 20 אלף שקל ומשחק אחד על תנאי ללא קהל לקבוצה). "העונש שנגזר בסופו של יום רחוק מלשקף חומרה זו ואין בו מסר מרתיע אשר עשוי להשפיע על האוהדים והנהלת הקבוצה", נכתב ללוזון.

השבוע, ב-16 בפברואר (רביעי) יעמדו מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים וזאת בגין התנהגות בלתי ספורטיבית (דחיפות עם שחקן הקבוצה היריבה ויציאה מהאזור הטכני) במהלך הניצחון של קבוצתו על הפועל באר שבע.

בני סכנין תועמד לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה (הדלקת אבוקות לפני תחילת המשחק) במהלך משחק הליגה מול בית"ר ירושלים אמש. הפועל חיפה תועמד לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים (זריקת חפץ של אוהדיה לכיוון שחקן פצוע) במשחק מול מכבי נתניה.

מ.ס. אשדוד תועמד לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים (הדלקת רימון עשן) במשחק הליגה מול מכבי חיפה בשבת. עוד בעקבות אותו המשחק יועמדו לדין עוזר מאמן אשדוד, איציק עובדיה, ועוזר מאמן חיפה, גיורגי דרסיליה, בגין אי ציות להוראות שופט המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully