וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: "אנחנו חייבים לעצור את המפולת הזאת"

13.2.2011 / 13:10

בקבוצה מודאגים מרצף ההפסדים, ג'ון גרגורי מקבל גיבוי מג'קי בן זקן. מקרייב עשוי לא לעבור ניתוח ולחזור מוקדם מהצפוי


מ.ס.אשדוד רשמה אמש (שבת) את הפסדה הרביעי ברציפות והחמישי בששת המשחקים האחרונים, לאחר שנוצחה בביתה 2:1 על ידי המוליכה מכבי חיפה. בקבוצה מודעים לכך שבקצב הזה תישאר הקבוצה בחלק התחתון של הטבלה ונערכים לקרב של ממש נגד בית"ר ירושלים בטדי בשבוע הבא, שהפסידה גם היא אמש בסכנין וצמודה לאשדוד בתחתית הטבלה.

"אנחנו חייבים לעצור את המפולת הזאת. צריך לקטוע את רצף ההפסדים וכמה שיותר מהר, אין לנו שום ברירה אחרת אלא להתחיל לקחת נקודות בכוח", אמרו גורמים בקבוצה. בשלב זה מקבל המנג'ר ג'ון גרגורי גיבוי מוחלט מהבעלים ג'קי בן זקן, שלא מתכוון כרגע לפטרו מתפקידו. בן זקן ידע כבר בתחילת העונה שיהיה מחיר לכך שהוא רוצה סגל צעיר שמשופע בשחקני בית, וברור לו שהדבר יבוא על חשבון הישגים ותוצאות טובות. הבוקר התבשרו בקבוצה שהמאמן איציק עובדיה, שהורחק אמש מהמשחק, יועמד לדין בגין אי ציות להוראות השופט. הקבוצה עצמה תועמד לדין בסעיף של התפרעות אוהדים בשל הדלקת רימון עשן ביציע.

החלוץ הבולגרי דמיטאר מקרייב עשוי שלא לעבור בסופו של דבר ניתוח בפניו וייתכן שיעבור בדיקה נוספת על מנת לקבל עוד חוות דעת בנוגע לפציעתו. כזכור, מקרייב שבר את ארובת העין במשחק נבחרתו בולגריה נגד אסטוניה בשבוע שעבר והוא צפוי, לפחות על פי ההערכות, להיעדר כחודשיים מהמגרשים. באשדוד מקווים שחוות דעת נוספת לא תאשש את החשש להיעדרות ארוכה. בשלב זה, לא ברור אם עסקת העברתו לקריליה סובייטוב הרוסית תצא לפועל במרץ.

הקשר הצעיר עמנואל סארקי, שהוחלף במחצית השנייה, אמר אחרי ההפסד למכבי חיפה: "היינו נחושים לנצח את המשחק, לכן אנחנו כל כך מאוכזבים עם ההפסד הזה שלוש דקות לפני הסיום, למרות ששיחקנו טוב, כפי שעשינו מולם גם בסיבוב הראשון. זה מתסכל, אבל אנחנו כבר צריכים להרים את הראש ולהתאושש במשחק הבא מול בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully