וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי: "עדיף לשחק מכוער אבל לקחת נקודות"

13.2.2011 / 12:42

קשר בני יהודה לא התרגש מהיכולת של קבוצתו בניצחון על עכו, וקרא לקהל להפסיק לקלל את קשטן: "זה פוגע גם בנו השחקנים"

בבני יהודה המשיכו במגמת השיפור גם אמש (שבת) בניצחון 0:1 על הפועל עכו, ואחרי שבשלושת המחזורים האחרונים צברו שחקניו של דרור קשטן שבע מתוך תשע הנקודות האפשריות, הם מרוחקים כעת רק חמש נקודות מהמקום החמישי בטבלה.

"חשוב מאוד שניצחנו ולקחנו את הנקודות", אמר כובש שער הניצחון, לירוי צעירי. "היו לנו הרבה משחקים העונה שבהם שיחקנו יפה והפסדנו, אז מה זה שווה? עדיף לפעמים לשחק מכוער אבל לקחת את הנקודות ומה שחשוב כרגע זה לייצר המשכיות ולהמשיך בקצב צבירת הנקודות עד לסיום העונה. אנחנו לא מאוד רחוקים מהמקומות למעלה שבהם אנחנו רוצים וצריכים להיות. חשוב לשמור על צניעות ולעבוד קשה כדי שנמשיך ככה".

לפני המשחק קיבל צעירי מפיני בלילי את חולצת המזל שלו, אותה לבש הקשר וכבש את שערו הראשון העונה. "פיני אמר לי שזאת חולצה של גולים אז הקשבתי לו", אמר צעירי. "רצתי לחבק אותו אחרי הגול כי הוא אמר לי שאכבוש, אבל זה ממש לא חשוב מי כבש".

הקשר שגדל בשכונה קרא לאוהדי הקבוצה שגם אמש קיללו את המאמן דרור קשטן לאורך מרבית דקות המשחק: "הקהל צריך להבין שאנחנו זקוקים לו שיעודד אותנו. יש לבני יהודה קהל אדיר, כשהוא דוחף אותנו זה הקהל מספר אחד בארץ. אבל אני ממש מבקש שיפסיקו עם הקללות כי זה פוגע גם בנו השחקנים. כולנו מאוחדים סביב דרור ורוצים לנצח בשבילו ובשביל הקבוצה כולה".

בצוות המקצועי החמיאו אמש לקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ', שערך אמש את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה. "רואים שמדובר בשחקן טוב, שנלחם ורץ המון על המגרש. הוא שחקן שלא שיחק המון זמן והיה חסר לו קצת אוויר בסוף, אבל למרות זאת רמת המחוייבות והלחימה שהציג היו בדיוק כמו שקשטן אוהב", אמר גורם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully