וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "אצטדיון מלא בדייויס יביא אותנו לתצוגת שיא"

המחבט הבכיר של ישראל יתחיל את השתתפותו בטורניר ממפיס, אבל לא שוכח את התמודדות הדייויס נגד פולין בקרוב

המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע (92 בעולם), ישחק השבוע בטורניר ממפיס וכבר מתחיל לחשוב על מפגש הדייויס מול פולין (4-6 במרץ) בבית האירופאי אפריקני מספר אחת, שיתקיים במרכז הטניס רמת השרון.

לקראת המפגש מול פולין, אמר סלע: "אנסה לעשות כאן את המיטב כדי לבוא לדייויס בכושר אופטימלי. אני מצפה שהאוהדים יבואו בהמוניהם כדי לתמוך בנו במפגש החשוב הזה. הקהל הוא גורם מכריע בכל מפגש. אצטדיון מלא מול פולין יוכל להביא אותנו לתצוגת שיא במפגש. הפולנים כולם שחקנים טובים. השניים הראשונים שלהם נושקים למאייה ובכל מקרה - יש להם רקורד עשיר. אני בטוח שזה לא יהיה קל".

לצידו של סלע ישחק לראשונה בנבחרת אמיר ויינטרוב (259). כשבזוגות ישחקו כמובם אנדי רם ויוני ארליך, שחזרו לשתף פעולה גם בסבב המקצועי. וינטרוב כבר חזר לארץ והתחיל בהכנות לדייויס, בעוד שסלע צפוי להשתתף בתחרות נוספת בדלריי ביץ' ולאחר מכן ישוב לארץ ויפתח בהכנות הרשמיות למפגש.

בנבחרת הפולנית צפויים לשחק מיכאל פז'יסייז'ני (100), לוקאס קובוט (103), ייז'י יאנוביץ' (149) ומרצין גאברון (358). לפולנים גם שחקני זוגות מצוינים: קובוט מדורג במקום העשירי בעולם, ואחריו מדורגים מרסין מטקובסקי (12) ומריוס פירסטנברג (13). מאזן המשחקים בין הנבחרות עומד על 2:2, כאשר במפגש האחרון שהתקיים ב-2001, ניצחה ישראל את פולין 2:3 במפגש שהתקיים בפולין.

בתוך כך, מכירת הכרטיסים לדייויס נמצאת בעיצומה. כרטיסים לקהל הרחב ניתן להשיג במשרדי "לאן", או באתר האינטרנט של החברה. כרטיסים מוזלים לשחקני המועדונים בלבד ניתן להשיג דרך מנהלי המועדונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully