וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי רחוקות שאפשר

הפועל אשקלון הדרומית נלחמת על ההישארות בליגה בעוד עירוני קרית שמונה הצפונית מקווה להמשיך ולהישאר בצמרת הגבוהה. איך זה ייגמר?

משחקים 26-28: הפועל אשקלון – עירוני קרית שמונה

מצב הקבוצות:

הפועל אשקלון צריכה לקבל סוג של צל"ש אחרי שאת העונה היא פתחה כמעט בלי סיכוי לשרוד, אבל דווקא נראה שאחרי 22 מחזורים יש כמה קבוצות שאולי מגיע להן פחות ממנה לשרוד. הקבוצה של גיא עזורי מדורגת במקום ה-13, אך לאחר הניצחון של בני סכנין, היא קרובה מאוד לאיזור הסכנה. בעירוני קרית שמונה מנסים להסתגל ליום שאחרי עזיבתו של אלרואי כהן והקבוצה של רן בן שמעון מדורגת רביעית, כשחשוב לה לפחות לבסס את מעמדה בין ארבע הראשונות בטבלה.

מומנטום:

הקבוצה הדרומית לא הצליחה לנצח בשלושת המחזורים האחרונים, כאשר בשבוע שעבר אשקלון הפסידה 1:0 להפועל עכו, שבוע קודם לכן היא איכזבה בבלומפילד כשירדה מנוצחת 2:0 מול בני יהודה ועוד קודם לכן היא סיימה רק ב-0:0 נגד הפועל חיפה. בקרית שמונה מגלים חוסר יציבות לאחרונה, כאשר במחזור האחרון הצפוניים הפסידו 3:1 להפועל חיפה, לפני כן הם הביסו 0:3 את הפועל רמת גן, סיימו ב-1:1 נגד הפועל תל אביב וגברו 1:3 על הפועל פתח תקוה.

26: הפועל אשקלון – הפועל קרית שמונה

נראה ששמעון אבוחצירא נכנס לעניינים היטב ויכול להיות החוליה החזקה בקרית שמונה, שמחפשת להיכנס לסוג של יציבות. אם זה יקרה? אנחנו מעריכים שדווקא אשקלון תהרוס את הכוונות של האורחים, ותכפה תיקו שישרת אותה בקרבות התחתית. ההימור: 1 (2.75)

27: הפועל אשקלון (1+) – עירוני קרית שמונה

אם טענו קודם שהמשחק יסתיים בתיקו, זה אומר שכאן אנחנו צריכים לנצל את היתרון של אשקלון ולהמר עליה. כך אנחנו גם יכולים להרוויח במקרה שאשקלון תנצח במשחק ובעצם אנחנו מכסים את שתי האפשרויות. ההימור: 1 (1.45)

28: אנדר/אובר שערים (2-3)

בואו נחשוב קצת מחוץ לקופסא, וזה אומר שכדאי לנו ללכת על כמות שערים גדולה מהרגיל. כמה גדולה? בואו נלך על ארבעה שערים ומעלה, הרי מדובר בקבוצות עם הגנות מעט הרפתקניות, שיכולות לסדר משחק רב שערים. ההימור: 2 (3.0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully