וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש הכנה טובה מזו?

אינטר מצפה כבר לקרב המסקרן שלה נגד באיירן מינכן בליגת האלופות, אבל עוד קודם לכן מחכה לה יובנטוס, שתנסה לעקוץ. האם זו ההזדמנות של דל נרי לשבש לנראזורי את התוכניות?

משחקים 42-43: יובנטוס – אינטר

מצב הקבוצות:

כולם רק מחכים לראות את יובנטוס שוב הופכת להיות בורג חשוב בצמרת, אבל בינתיים הגברת הזקנה מקרטעת בליגה ומדורגת רק במקום השמיני ובמרחק ניכר ממילאן הראשונה. לאינטר יש עוד לא מעט לאן לשאוף כאשר אלופת איטליה מדורגת שלישית עם 44 נקודות והיא חייבת לנצח כדי להדביק את הפער מהרוסונרי, שמקדימים אותה בשמונה נקודות.

מומנטום:

שחקניו של לואיג'י דל נרי השיגו ניצחון משכנע 1:3 במחזור האחרון בחוץ נגד קליארי, ניצחון שהגיע אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים שבהם יובנטוס לא ניצחה. קדם לניצחון האחרון הפסד לפאלרמו, הפסד מול אודינזה ותיקו נגד סמפדוריה. אינטר של לאונרדו לוהטת אחרי 3:5 על רומא, 0:3 על בארי ו-2:3 על פאלרמו, אך רגע לפני שחוזרים לליגת האלופות, אינטר יודעת שהיא חייבת בעיקר לשפר את משחק ההגנה שלה.

ההמלצות:

42: יובנטוס – אינטר

אין ספק שאינטר מגיעה מעודדת יותר למפגש הזה אבל גם היא יודעת שלא יהיה לה פשוט מול יובה, שרק רוצה להתאושש. אנחנו מעריכים שהמשחק הזה יסתיים בהפתעה משמעותית כשיובנטוס תשאיר אצלה את הנקודות בבבית. ההימור: 1 (2.6)

43: יובנטוס (1+) - אינטר

בווינר לא לקחו סיכונים והעניקו את היתרון ליובנטוס אבל אם אנחנו מעריכים שבסופו של דבר הגברת הזקנה תנצח, כמובן שהיתרון הזה יכול לעזור לנו גם במקרה שהמשחק יסתיים בתיקו. לכן כדאי להתמיד בסימון 1 (1.4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully