וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי נאווי: "לא עוסק במי יאמן את הקבוצה"

12.2.2011 / 22:18

השמועות על חילופי מאמנים בחיפה אחרי עוד הפסד לא מטרידים את נאווי. בירנבוים: "לא מרוצה מהרבע האחרון. נשתפר"

מכבי ראשון לציון רשמה הערב (שבת) את ניצחונה החמישי ברציפות בליגת העל, כשניצחה בבית את מכבי חיפה העלובה 85:96, אבל למרות החיוכים, בראשון היו מאוכזבים מאוד מיכולתה של הקבוצה ברבע האחרון. כשם שקרה לה לא אחת העונה, איבדה ראשון לציון יתרון דו ספרתי, אך בשונה מפתיחת העונה, בתקופה האחרונה ההתמוטטויות הללו מסתיימות בניצחונות.

"עשינו עבודה טובה מאוד", אמר מאמן הקבוצה, אפי בירנבוים. "ידענו לנצל את הפגרה, לעבוד בשקט ולהמשיך עם הרצף של הניצחונות. אנחנו משחקים כדורסל טוב, יש לנו כל מיני הרכבים בגלל החוק הרוסי, ועם כל ההרכבים אנחנו משחקים טוב". עם זאת, התייחס המאמן לרבע האחרון הנוראי: "מאוד לא הייתי מרוצה. אין שום סיבה שבעולם שעם השחקנים שיש לנו והכישרון שיש לנו, שאני אצטרך לקחת פסק זמן 19 שניות לסיום, ב-6 הפרש. אנחנו אמורים לדעת מה לעשות. אלו הדברים הכי פשוטים בעולם. אמרתי לשחקנים שזה לא צריך להיות ואנחנו נצטרך לשפר את זה".

ריימר מורגן, שהיה מהמצטיינים הערב בשורות ראשון, אמר בסיום: "אני לא יודע מה קורה ברבע הרביעי, אנחנו משתחררים יותר מדי במהלך הרבע הזה בגלל היתרון הגדול. אנחנו צריכים לעבוד על זה באימונים במהלך השבוע". על ההמשך אמר מורגן: "אני מקווה שנמשיך להגיע למעלה, יש לנו בשבוע הבא משחק מול חולון שהשאירו אותנו עם טעם רע בפה. אנחנו צריכים להגיע מוכנים בראש ולנצח. מוקדם לדבר על פיינל פור, אנחנו צריכים להשתפר בכל יום, השחקנים וכולם. המאמנים עושים עבודה טובה. אנחנו פשוט חמים עכשיו ומשחקים כדורסל טוב".

"מבין את הבעיות ורוצה לתקן אותם"

מנגד, האווירה בחיפה היתה כצפוי עגומה מאוד. השחקנים מיהרו אל חדרי ההלבשה, אך מאמנם, עמי נאווי דרש מהם לחזור אל הפרקט בכדי לעודד אותם. בסיום התייחס המאמן בירוק לאפשרות שיוחלף, עקב היכולת הנוראית של הקבוצה: "אני מאמן מכבי חיפה, אני מחויב לעבוד על המגרש ולעשות את המקסימום כדי שהקבוצה תעשה טוב. אני לא עוסק במי יאמן את מכבי חיפה, אני שמח שאני בעמדה הזאת. אם האחראי על הקבוצה יחליט אחרת, אני אכבד את זה. אני מבין את הבעיות ורוצה לתקן אותם, שחקנים משתדלים וצריכים להיות יותר מפוקסים".

נאווי המשיך ואמר: "אני לא מאשים אף אחד, אני צריך למצוא את הפיתרונות. השחקנים עבדו יחסית יפה מאוד ברבע השני. אני לא פסיכולוג ולא מתיימר להיות. אנחנו עובדים על העונשין, לחץ? יכול להיות. אתם יודעים איפה הקבוצה הזאת היתה אמורה להיות, זה לא פשוט. הייתי בסיטואציות האלה. אני דורש מהשחקנים מנהיגות. קבוצה תחרותית צריכה לחשוב איך היא מנצחת". על אי שיתופו של פרנק רובינסון אמר המאמן: "פרנק לא בא היום למשחק, הוא לא היה מרוכז, זה קורה, הוא בן אדם".

מרקו קילינגסוורת', שהיה מהבודדים שנאבקו בחיפה, אמר לאחר עוד הפסד: "המאמן אמר לנו לעשות משהו אחד בהגנה, ולא עשינו את זה. אנחנו צריכים להקשיב יותר למאמן". על המשחק הקרוב של הקבוצה מול לא אחרת מאשר מכבי תל אביב, אמר קילינגסוורת': "אני יודע מי זאת מכבי, אפשר לנצח אותה. פעם אחרונה ששיחקנו מולם נתנו מאמץ טוב. רוב הקבוצות לא התקרבו אליהם, ואנחנו היינו קרובים. זה אצלנו ואני מקווה שהקהל שלנו ידחוף אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully