וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון על המספרת של רוני: "מעולם לא ראיתי דבר כזה"

מנג'ר יונייטד התמוגג מהשער הנדיר של החלוץ בדרבי. רוני: "לא הבקעתי במספרת מאז ביה"ס". מאנצ'יני: "לא הגיע לנו להפסיד"

הסיפור של המחזור ה-26, אולי של העונה כולה באנגליה היה הערב (שבת) בדרבי הגדול של מנצ'סטר. במצב של 1:1 וכשנדמה היה שנקבל תיקו די משקף הגיע ווין רוני, ועם מספרת יוצאת דופן בדקה ה-78 העניק לשדים האדומים 1:2 מדהים, שלוש נקודות חשובות, ופתיחת פער של שמונה נקודות מהסיטינזס ההמומים. מי שחיפש בשבועות האחרונים את חלוץ נבחרת אנגליה קיבל אותו הערב בגדול, עם מה שככל הנראה יהיה שער העונה.

"מעולם לא ראיתי דבר כזה", התמוגג אלכס פרגוסון בסיום. "זה היה מרהיב, לא ייאמן. היו לנו כמה שערים פנטסטיים כאן, אבל דבר כזה מעולם לא היה. הקטע הוא שהשער של נאני יישכח לגמרי, וגם הוא היה נהדר, אבל אף אחד לא ידבר עליו. אני מקווה שזה יצית את העונה של רוני". מנג'ר השדים האדומים נשאל האם ההפסד הערב הוציא את סיטי מתמונת האליפות ואמר: "לא, הם עדיין ברביעיה הראשונה. הם ינצחו יותר משחקים ממה שאתם חושבים והם עדיין מהווים איום".

גיבור הערב עצמו תיאר את הרגע הגדול: "ראיתי את הכדור מגיע לרחבה ופשוט חשבתי: 'למה לא'? לשמחתי זה הלך לפינה העליונה. תשע פעמים מתוך עשר זה הולך מעל המשקוף או החוצה, לא הבקעתי במספרת מאז בית הספר", הודה רוני המאושר. "למען האמת לא הייתי מרוצה מדי מהיכולת הכללית שלי, אבל החבר'ה אמרו לי להישאר ברחבה וכבר אקבל את הצ'אנס שלי. היה חשוב ליצור את הפער הזה בינינו ובין סיטי, והגיע לנו לנצח".

מנגד, גם רוברטו מאנצ'יני התקשה להישאר אדיש בפני המהלך הענק של כוכב העיר. "ווין רוני יכול לשנות כל משחק כי הוא שחקן פנטסטי", אמר מנג'ר הסיטיזנס. "אחרי שהיה 1:1 חשבתי שהיה לנו צ'אנס לנצח, אבל השער הפנטסטי שלו שינה את המשחק והכריע את הדרבי. לא הגיע לנו להפסיד, שיחקנו טוב מאוד. היינו חסרי מזל, אבל אפשר לראות עתיד חיובי וחשוב שנמשיך לשחק כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully