וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-מכבי נתניה 2:1. עטר: "חזרנו לעצמנו"

נתניה הצליחה לבצע מהפך בתוך חמש דקות במחצית השנייה (נחום וימפולסקי) ולהשיג ניצחון שני ברציפות. עטר: "התייצבנו"

בשקט בשקט, מכבי נתניה מתאוששת. הערב (שבת) הצליחה הקבוצה של ראובן עטר לחזור מפיגור ורשמה ניצחון ליגה שני ברציפות, כשגברה 1:2 על הפועל חיפה בקרית אליעזר. בן בסט (28) כבש ראשון למארחת, אבל ניר נחום (47) ודלה ימפולסקי () העניקו את הניצחון לנתנייתים.

הרבה פעמים אומרים על מאמנים שמתלוננים על החסרונות בסגל שלהם שהם בכיינים, ויש להגיד שלרוב זה גם נכון. אלא שבמקרה של ראובן עטר, אפשר לומר הכל חוץ מבכיינות. עטר דיבר הרבה על כך שחסר לו חלוץ כדי לקחת את הקבוצה שלו צעד אחד קדימה, אמר וידע מה הוא אומר. נתניה התחזקה בחלון ההעברות בסרגיי טרטיאק ומאז היא מתחילה להתחבר לאט לאט.

טרטיאק אמנם לא כבש גם היום, אבל אין ספק שצירופו תרם רבות לקבוצה מעיר היהלומים, שחלפה הערב על פני האדומים של ניצן שירזי בטבלה ועלתה למקום השמיני בזכות יחס שערים עדיף מזה של יריבתה, שספגה הערב הפסד מאכזב במיוחד שבוע בלבד לאחר ניצחון החוץ המרשים, 1:3 על עירוני קרית שמונה.

האדומים של ניצן שירזי עלו ליתרון בדקה ה-28. מעבי הכשיל ברחבה את אבו ניל הזריז, שפרץ במהירות לרחבה וקיבל מסירה מבלדוט. מי אם לא בן בסט בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:1 לאדומים בשערו ה-14 העונה. הפועל חיפה השתלטה על מרכז השדה אחרי השער והגיעו למספר הזדמנויות כשבדקה ה-34 הגבהה של טרטצקי מצאה את בלדוט, שבעט מעל המשקוף.

בדקה ה-47 מצאה נתניה את השוויון לאחר מהלך יפה של מוגרבי, שמסר לנחום והקשר בעט פנימה כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-52 הצליחה האורחת להשלים את המהפך כשימפולסקי קיבל מסירה בתוך הרחבה והקפיץ מעל קאלה פנימה, 1:2 לנתניה. הפועל חיפה הגיעה לעוד כמה הזדמנויות עד הסיום, אך בן בסט לא היה מספיק חד מול החילופים ההגנתיים של נתניה ובסיום זה 1:2 גדול לקבוצה של ראובן עטר.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפניה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה (ניקולה גרוביישיץ', 72), אושרי רואש, חנן ממן, אסי בלדוט (סשה סטויאנוביץ', 57), אמיר אבו ניל (גל אראל, 57), עדן בן בסט.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עמרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי (מאור אסור, 77), אחמד סבע, סרגיי טרטיאק (עדי נמני, 77).

ראובן עטר: "החזרנו את השחקנים לקרקע"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, אמר לאחר הניצחון: "אנחנו משחקים טוב כבר תקופה ארוכה, ואני שמח שאנחנו מנצחים כבר משחק שני ברציפות. אני חושב שהקבוצה התייצבה וחזרה לעצמה. פתחנו מעולה את העונה והשחקנים לא כל כך הצליחו להתמודד עם ההצלחה של תחילת העונה. זה דבר קשה להתמודד עם הצלחה, ואני שמח שהצלחנו להחזיר את השחקנים לקרקע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully