וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1

טעות איומה של הרוש אפשרה לקאסום להבקיע (24), ולהנחיל לרוני לוי הפסד ראשון. הירושלמים 6 נקודות בלבד מהקו האדום

בני סכנין רשמה לא מעט נצחונות גדולים בשנים האחרונות, אך ייתכן כי ה-0:1 הצנוע אותו הרוויחה הערב (שבת) על בית"ר ירושלים יתברר כאחד הערבים המאושרים ביותר במגזר. לראשונה בהיסטוריה רשמה סכנין ניצחון ביתי על יריבתה הגדולה מהבירה, ואיזה ניצחון מתוק זה היה. קבוצתו של סלובודן דראפיץ' גם שיחקה מצוין הערב, גם סיפחה לעצמה לא מעט יוקרה, והכי חשוב - אגרה שלוש נקודות נוספות בקרבות התחתית. לאור נצחונה המשכנע של הפועל פתח תקוה על הפועל באר שבע סכנין אמנם עדיין מתחת לקו האדום, אך בקצב הזה דראפיץ' ושחקניו לא יירדו השנה ליגה. ובית"ר? לפתע, הפער בינה ובין הקו האדום עומד על שש נקודות בלבד.

אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
כמה הם שמחים אחרי הערב הזה. אוהדי סכנין/אדריאן הרבשטיין

כמו בלא מעט משחקי עבר, כך גם הערב קיבלנו אווירה לוהטת, לעתים מעט עוינת באצטדיון דוחא. חלק מאוהדי בית"ר ירושלים עוכבו ונכנסו למשחק דקות ארוכות לאחר פתיחתו, חלק מהאוהדים הירושלמים אף קראו: "הר הבית בידינו". מנגד, אוהדי המארחת הניפו דגלי פלסטין ולמשך לא מעט דקות נראה היה כי הסיפור הגדול הערב בכלל לא יהיה על כר הדשא. בסופו של דבר, העניינים נגמרו בשקט יחסי. גם זה משהו.

אבל בואו נלך לכדורגל, ובכדורגל בני סכנין ניצחה, ובצדק מוחלט. הקבוצה של דראפיץ' שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה, ולאחר מספר החמצות היא נעזרה בטעות לא אופיינית של אריאל הרוש בדקה ה-24 כדי למצוא את הרשת. בדיעבד, השער הבודד והמעט מוזר של אחמד קאסום הספיק לסכנין כדי לחגוג שלוש נקודות יקרות מפז, אך בפועל הקבוצה מהמגזר עבדה קשה, הזיעה המון, והתגוננה מצוין במחצית השניה על מנת להבטיח ניצחון ביתי ראשון מאז ה-1 בינואר 2011, ושני בלבד העונה.

בית"ר, מנגד, הציגה היום את משחקה החלש ביותר מאז חילופי המאמנים שהביאו אל הקווים את רוני לוי. במחצית הראשונה הירושלמים פשוט לא הגיעו למשחק, וגם במחצית השניה, כשבית"ר כבר היתה עם הגב אל הקיר, היא לא הצליחה לחזור. החילופים ההתקפיים של רוני לוי לא הושיעו, ולפתע ההילולה הגדולה שהביא איתו מאמן מכבי חיפה לשעבר קצת דועכת. זהו היה הפסדו הראשון של לוי מאז מונה, ומשחק ליגה שלישי ברציפות בו בית"ר לא מנצחת וממש, ממש לא משכנעת. בשני המשחקים הקודמים עוד הצליחה הקבוצה מהבירה לסחוט תוצאות תיקו, אך הערב כבר ברור: כשבשבוע הבא ממתין לה קרב תחתית חשוב מול הפועל פתח תקוה הלוהטת, ובשבוע שלאחר מכן מפגש אימתני עם הפועל תל אביב, דומה כאילו מי שחלם על פלייאוף עליון, מוטב שיתחיל להתרגל לאופציה מלהיבה הרבה פחות במקרה הטוב, או מלחמה על הירידה במקרה הרע.

מחצית ראשונה

דקה 1 - המשחק יצא לדרך ללא כמה מאות מאוהדי בית"ר ירושלים, שעוכבו על ידי המשטרה בכניסה לאצטדיון.

דקה 5 - חאלד חלאילה קיבל כדור באגף ימין, התקדם במעט ושלח ספק בעיטה-ספק הגבהה שכבר הכניעה את אריאל הרוש המופתע, אך נהדפה על ידי המשקוף.

דקה 8 - עידן טל הגביהה כדור משמאל, עמית בן שושן נגח מתוך הרחבה לסמואל יבואה, אך החלוץ הגנאי שנותר חופשי המשיך בנגיחה שחלפה מעל השער.

דקה 10 - האווירה ביציעים חמה: אוהדי בית"ר שרו "הר הבית בידנו", בעוד מנגד הניפו חלק מאוהדי סכנין דגל פלסטין.

דקה 16 - כדור שהוגבה מאגף ימין עבר את כל ההגנה של בית"ר והגיע לדניאל מיטב, שמהצד השמאלי של הרחבה בעט חזק ושטוח ופספס את המסגרת בכמה סנטימטרים.

דקה 19 - אחמד קאסום יצא למבצע אישי נהדר, עקף שני שחקני הגנה אך מקצה הרחבה בעט חלש לידיו של אריאל הרוש.

דקה 23 - כדור ארוך של חלאילה מצא את קאסום, ששחרר בעיטה חזק שנהדפה על ידי הרוש. קוסטדין אזארוב הגיע לריבאונד ובחן שוב את הרוש, שהדף לקרן.

דקה 24 - גול! דניאל מיטב הגביהה את כדור הקרן מימין והרוש, רגע אחרי ההצלה הכפולה הגדולה, קילקל עם טעות איומה: השוער המוכשר הדף את הכדור לשערו הוא, עידן טל ניסה להציל מהקו אך הכדור פגע באחמד קאסום ונכנס. 0:1 מוזר לסכנין.

דקה 29 - עמית בן שושן נפצע והוחלף על ידי חן עזריאל.

דקה 39 - עידן ויצמן הרים כדור ענק לרחבה ושבר את מלכודת הנבדל של בית"ר, אזארוב מצא עצמו לבד לגמרי מול הרוש אך התבלבל ונגח ליד הקורה. החמצה גדולה.

מחצית שניה

דקה 58 - דניאל מיטב היתל מצוין באלי דסה, נכנס לרחבה והגביהה כדור מאגף שמאל, הגנת בית"ר הרחיקה בדיוק בזמן.

דקה 60 - רוני לוי הבין ההתקפה שלו דורשת תגבור והכניס את החלוץ משה בן לולו במקום משה מישאלוב.

דקה 63 - כדור שוער של הרוש הגיע עד אבירם ברוכיאן באגף ימין, אלא שכדור הרוחב של הקשר היה עמוק מדי, ופספס את בסנטימטרים את חן עזריאל.

דקה 68 - סוף סוף התקפה טובה ומסודרת של בית"ר: אחרי חילופי מסירות הוריד סמואל יבואה לאבירם ברוכיאן, שבעט חזק ושטוח מ-20 מטרים כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 72 - עידן טל דחף בחוזקה את עידן ויצמן במרכז המגרש, אלון יפת הסתפק בכרטיס צהוב בלבד לקשר הוותיק.

דקה 87 - התקפה מתפרצת של סכנין הסתיימה בבעיטה חזקה של דניאל מיטב המצוין, הכדור טס לרשת החיצונית.

דקה 90+1 - חן עזריאל הימר על בעיטה מ-25 מטרים, קנדיל קלט היטב והבטיח לקבוצתו שלוש נקודות יקרות.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יאיא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא: חאלד חלאילה, אתנאס בורנוסוזוב (לירן כהן, 73), עידן ויצמן, אחמד קאסום (עובדה זבידאת, 83), דנאיל מיטב (קני סייף, 88), קוסטדין אזארוב.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, משה מישאלוב (משה בן לולו, 60), קובי מויאל (גל לוי, 78), עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (חן עזריאל, 29), סמואל יבואה.

שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חגיגה גדולה בדוחא/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully