וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

הירוקים קיבלו צמד מתומר חמד (33, 87), שמחק את השער המוקדם של קפילוטו (15), ועלו לחמש נקודות הפרש בפסגה

מכבי חיפה יודעת שהיא חייבת להגיע למאני טיים של העונה ביכולת מקסימלית, אבל הירוקים הוכיחו הערב (שבת) שהם מסוגלים להיות תכליתיים גם בלי יכולת גבוהה מדי. בהיעדרו של ולדימיר דבאלישווילי הירוקים ניצחו 1:2 את מ.ס. אשדוד, במשחק חוץ כלל לא פשוט, ושוב גילו מחדש את תומר חמד, שכבש פעמיים, כולל את שער הניצחון בדקה ה-87. הירוקים היו קרובים לפספס הזדמנות לפתוח פער של חמש נקודות מהפועל תל אביב, אבל בסופו של דבר הנחישות ניצחה, וכעת כל הלחץ עובר אל האדומים שישחקו ביום שני נגד מכבי פתח תקוה.

תומר חמד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מישהו חשב שאלישע לוי צריך חלוץ? חמד חוגג/ברני ארדוב

סגנית האלופה, שסיימה פעמיים בתיקו בארבעת משחקיה האחרונים, הייתה קרובה לאכזב שוב את האוהדים שהטריחו את עצמם לאיצטדיון הי"א, ונמנעו מלחץ "מיותר" אחרי שחמד כבש את שער הניצחון הנפלא שלוש דקות לסיום. ועכשיו, אחרי שההגנה התייצבה עם הצטרפותו של אנדריי פיליאבסקי, גם ההתקפה הוכיחה שיש לה על מי לסמוך למרות היעדרותו של ולדימיר דבאלישווילי.

אשדוד, שחטפה סטירה בשבוע שעבר עם התבוסה 5:0 להפועל באר שבע, תפסה את ההגנה של חיפה לא מוכנה בכדור קרן בדקה ה-15 אחרי שניסו קפילוטו, שהצטרף רק עתה לקבוצה של ג'ון גרגורי, כבש את השער המפתיע לאשדוד בנגיחה אחרי כדור קרן. חיפה נראתה באותן דקות כמו צל של עצמה ואיפשרה לאשדוד לשלוט במרכז השדה.

צ'קול החטיא הזדמנות נוחה להעלות את אשדוד ל-0:2, כשהחמיץ נגיחה קלה מול שער כמעט חשוף, אבל בדקה ה-33 הגיע שער השוויון של תומר חמד אחרי שעידן ורד הוריד לו מצוין עם הראש, והחלוץ שפתח לבד בחוד החזיר את הירוקים למשחק עם בעיטה חדה מתוך הרחבה. יופי של שער.

אלא שחיפה לא הייתה מספיק יצירתית, אפילו די איטית ברוב שלבי המשחק. את המחצית השנייה פתחו הירוקים עם אמיר אדרי בין הקורות, אחרי שהשוער החליף את ניר דוידוביץ' שביקש לצאת לאחר שלא חש בטוב וטען כי הוא סובל מוירוס. חיפה מיעטה לסכן את השער של יוסי שקל, כשגם אשדוד לא ממש הבריקה במהלכים המעטים שהיא ייצרה. אבל אז הגיע המושיע: חמד שוב הציל את חיפה מאיבוד נקודות עם עוד שער נפלא אחרי בישול של אייל משומר שלוש דקות לסיום, ועכשיו אף אחד כבר לא יזכור את המשחק הלא מספיק טוב של הירוקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 2 - אייל גולסה הרים כדור מצוין ליניב קטן, שלא הצליח להשתלט על הכדור ופספס הזדמנות טובה מול יוסי שקל.

דקה 15 - גול! כדור קרן הוגבה על ידי משה אוחיון מצד ימין והגיע אל הראש של ניסו קפילוטו, שהתרומם מצוין ומעל תומר חמד הוא נגח את ה-0:1 לאשדוד כשהוא נהנה משער הבכורה שלו בקבוצה.

דקה 23 - ההזדמנות הכי טובה של אשדוד הגיעה כשעמנואל סארקי הרים כדור מדוד מצד ימין לרחמים צ'קול, שנותר פנוי לבד מול השער, אבל נגח החוצה למרות שההגנה החיפאית נתנה לו חופש מושלם.

דקה 29 - גוסטבו בוקולי לקח בעיטה חופשית מ-25 מטרים אבל הכדור שלו עבר את החומה וחלף מעל השער של שקל.

דקה 33 - גול! בוקולי הפעם הגביה כדור שורד הוריד בראש לתומר חמד. החלוץ עצר מצוין בחוזה ומ-11 מטר בעט מהאוויר פנימה. שוויון 1:1.

דקה 38 - ג'ון קולמה ספק הגביה ספק ניסה לבעוט מהפינה השמאלית וכמעט תפס את יוסי שקל לא מוכן, אבל שוערה של אשדוד הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 41 - יניב קטן הרים כדור מצוין מצד שמאל ומצא את הראש של חמד, שהפעם לא נגח חזק ומדויק והכדור שלו פספס את המסגרת.

דקה 46 - דוידוביץ' שלא חש בטוב הוחלף במחצית על ידי אמיר אדרי ששב לעמוד בין הקורות של הירוקים.

דקה 49 - בוקולי ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל שקל היה במקום והדף את הכדור לקרן.

דקה 53 - אורי מגבו הכניס כדור חכם בין שני שחקנים לעידן שריקי, אבל החלוץ של מ.ס. אשדוד לא היה מספיק מהיר ואיפשר לבנאדו להעיף.

דקה 69 - קטן לקח בעיטה חופשית וסובב אותה שמאלה, אך הכדור שלו לא היה מספיק מדויק ויצא החוצה.

דקה 72 - קטן לקח שוב בעיטה חופשית, הפעם בצד שמאל בקרבת נקודת החוץ, הכדור הגיע לרחבה, הורחק לבוקולי שסיים עם פצצה החוצה.

דקה 82 - אייל משומר מסר לרפאלוב המחליף, שבמקום להחזיר למגן הימני, הוא העדיף לבעוט מקצה הרחבה, אבל הכדור שלו נהדף לקרן על ידי שקל.

דקה 85 - עוזר המאמן של ג'ון גרגורי, איציק עובדיה, הורחק מהמגרש בעקבות דיבורים מיותרים לעבר השופטים.

דקה 87 - גול! משומר שלח כדור מהיר מצד ימין אל מרכז הרחבה, כאשר חמד עם סיבוב אדיר הניף את רגל שמאל והפגיז את השער. 1:2 ענק למכבי חיפה.

דקה 93 - ההזדמנות האחרונה של אשדוד נפלה לרגליו של אמיר לביא, שבעט מ-18 מטר כדור מסובב, אבל אדרי הדף היטב וסגר את המשחק.

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, אורי מגבו (עידן סרור 73), רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון (אמיר לביא 56), עמנואל סארקי (עידן שדה 61), עידן שריקי.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' (אמיר אדרי 46), אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, ג'ון קולמה (ליאור רפאלוב 74), גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד (שלומי אזולאי 64), תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully