וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע

המלאבסים השיגו ניצחון שני ברציפות. אקסברד (28), דהן (49) ודיין (90) כבשו את השערים, יחיאל צימק (71). נעים הורחק

רק פעם אחת ב-13 המפגשים האחרונים ביניהן הצליחה הפועל באר שבע לגבור על הפועל פתח תקוה. הערב (שבת) לא הייתה הפעם השנייה. שתי הקבוצות הגיעו כמנצחות הגדולות של המחזור הקודם, אך רק המלאבסים הצליחו ליצור המשכיות באצטדיון רמת גן ולראשונה העונה רשמו רצף של שני ניצחונות. עידו אקסברד (28), רפי דהן (49) וגיא דיין (90) סידרו להפועל פתח תקוה 1:3 על באר שבע המאוכזבת והעלו את מפלס הביטחון בקבוצה. רק חבל ששוב היה אירוע שהעיב על ההופעה האיכותית על כר הדשא.

השינוי הגדול בהפועל פתח תקוה, מלבד השפעת שחקני הרכש והיציבות שהעניק להגנה השוויצרי פביאן סטולר, טמונה בהתעוררותם של שחקני ההתקפה. עידו אקסברד, ישראל זגורי וגיא דיין, שחסו בצילו של הסקורר דודו ביטון בפתיחת העונה, הבינו שהם צריכים להוביל את הקבוצה וכרגע בפתח תקוה סוף כל סוף נהנים מהם. אקסברד המשיך את התקופה הנפלאה (צמד בניצחון בגביע מול מכבי תל אביב, שער בניצחון בדרבי) עם גול בדקה ה-28, זגורי שוב היה המסוכן בחלק הקדמי ובישל לרפי דהן בדקה ה-49, ודיין חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

מנגד, באר שבע לא הזכירה ולו לרגע את הקבוצה שחגגה עם חמישייה על חשבון מ.ס. אשדוד. ליאור אסולין שב להרכב ופתח בהתקפה לצד ערן לוי ודובב גבאי, אבל האורחים התקשו להגיע למצבים ודווקא עודד גביש היה הקרוב ביותר לשוויון עם נגיחה למשקוף (37). בפתיחת המחצית השנייה נכנע ניר קלינגר לעצבים של ערן לוי, והחליפו בעקבות הבהרה של השופט איתן תבריזי כי ירחיק אותו אם ימשיך להתלונן. באר שבע אמנם צימקה מנגיחה של אבי יחיאל (71), אבל לא הצליחה להשוות והשאירה את הבמה לעוד אירוע מכוער תוצרת פתח תקוה, כשהמאמן יובל נעים הורחק לאחר שדחף את ליאור אסולין. הפועל פתח תקוה השיגה ניצחון שני העונה והעלתה את מאזנה ל-20 נקודות במקום ה-14. בכל הקשור להתנהגות יש לה עוד הרבה עבודה.

מהלך המשחק

דקה 11: סדרת מסירות ברחבת באר שבע, בסיומן זגורי השתחרר בפינת ה-16 ובעט טוב, אבל אוהד כהן הצליח להדוף.

דקה 12: אוהד כהן הדף כדור קרן, לוזון השתלט על הריבאונד ובעט טוב לעבר השער, אבל כהן שוב היה במקום.

דקה 28: גול! לוזון הכניס כדור לרחבה ואקסברד המצוין המשיך את התקופה הטובה עם הקפצה מעל אוהד כהן. 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 37: רביבו הגביה קרן, והבלם גביש שכבש בשבוע שעבר נגח הפעם למשקוף.

דקה 44: דיין הכניס כדור עומק לאקסברד, שמ-16 מטרים בעט לפינה הרחוקה ומצא את אוהד כהן מוכן.

דקה 46: חילוף בבאר שבע עם סיבה מוזרה למדי. לפני סיום המחצית בעט ערן לוי בזעם בכדור, השופט תבריזי ראה זאת וסימן לקלינגר להחליפו אם הוא לא רוצה שיורחק. המאמן הקשיב והכניס את ז'אמן במקומו.

דקה 49: גול! זגורי פרץ מצוין בשמאל והגביה לרחבה, דהן ירה מהאוויר לרשת מתשעה מטרים. 0:2 להפועל פתח תקוה.

דקה 52: שוב זגורי עם מהלך נהדר בצד שמאל, ודיין המשיך בבעיטה החוצה מ-10 מטרים.

דקה 63: רביבו הגביה קרן, סוארס נגח סמוך לקורה.

דקה 71: גול! רביבו הגביה כדור חופשי מימין, יחיאל הבלם הקדים את השומר שלו ונגח פנימה. באר שבע מצמקת ל-2:1.

דקה 77: המולה ליד ספסל הפועל פתח תקוה. המאמן נעים דחף את אסולין ותבריזי מיד הרחיק אותו. נעים יורחק ככל הנראה משני משחקים מכיוון שעומד נגדו עונש על תנאי.

דקה 90+2: גול! פתח תקוה יצאה למתפרצת והפעם דיין היה הכובש בבעיטה מקצה הרחבה. 1:3 גדול להפועל פתח תקוה.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, דניאל אדו, עמירן שקלים, יניב לוזון (יהודה חוטה, 81), רפי דהן, ישראל זגורי, גיא דיין, רועי גורדנה (אור בן חמו, 88), עידו אקסברד (מירלאן מורזייב, 74).

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש (סיראז' נאסר, 77), אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, איברהים עבדול ראזאק, דוד רביבו, ערן לוי (ליאור ז'אן, 46), ליאור אסולין, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully