וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ברק נתניה, הפסד לצביקה שרף בליגה

חימקי גברה 69:77 על קבוצתו של המאמן, ספרטק סנט פטרסבורג, שתנחת הלילה בישראל לקראת משחקה ביורוצ'אלנג'

הלילה (בין שבת לראשון) יגיע המאמן הלאומי לשעבר צביקה שרף ביחד עם קבוצתו הרוסית, ספרטק סנט פטרסבורג, לישראל לקראת משחקה של הקבוצה במפעל היורוצ'אלנג' נגד ברק נתניה, והיום נוצחה הקבוצה על ידי חימקי מוסקבה 77:69 במסגרת המחזור ה-13 בליגה הרוסית. בתום 13 משחקים, מדורגת הקבוצה של שרף במקום החמישי בליגה עם מאזן של 6:7, לחימקי מאזן של 5:8, בעוד ששלוש הראשונות, צסק"א מוסקבה, לוקומוטיב וקאזאן עם 3:9.

הקבוצה של שרף הובילה לאחר הרבע הראשון 14:18, אלא שבשני עשתה הקבוצה מעיר הבירה ריצה של 12:24 והשאירה את יריבתה מאחור. גם במחצית השנייה המשיכה הדהירה של חימקי, כשברבע האחרון הצליחה החבורה של שרף לחזור קצת למשחק אבל לא יותר מכך, ובסיום כאמור הפסד. קית' לנגפורד הוביל את קלעי חימקי עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, בעוד שאת הקבוצה המנוצחת הוליך פטריק בוורלי עם 22 ו- 7 ריבאונדים.

כזכור, שרף הוגרל לבית פיקנטי במיוחד עם שתי קבוצות ישראליות - ברק נתניה ומכבי חיפה, וכן עם אקדמיק סופיה הבולגרית. ספרטק מדורגת ראשונה כעת בבית ט' עם מאזן 0:3, לאחר שגברה בין היתר בשני משחקי הביתיים על שתי הקבוצות הישראליות. במחזור הראשון היא ניצחה את ברק נתניה 70:73, וכעת ינסו הבחורים של אריק אלפסי, שרק ביום חמישי נוצחו בגמר גביע המדינה על ידי מכבי תל אביב, לגמול לה. במקביל למשחק זה, תערוך מכבי חיפה את משחקה כשתתארח בסופיה אצל אקדמיק.

* אלבה ברלין רשמה הערב הפסד נוסף, הפעם 89:84 ללודוויגסבורג וירדה למקום הרביעי. לקבוצה של מולי קצורין זהו הפסד שני ברציפות, לאחר שבמשחק הקודם ירדו מנוצחים בתוצאה 76:64 על ידי בון. אלבה פתחה לא רע את המשחק וסגרה את הרבע הראשון עם 17:20, אלא שעשר הדקות הבאות היו פחות טובות לקבוצה של קצורין, שהפסידה בו 23:14 וירדה למחצית בפיגור 40:36. ברבע השלישי הצליחה לודוויגסבורג להגדיל את הפער והובילה 52:60 בתום הרבע השלישי. הרבע האחרון היה מצוין מבחינת אלבה, שניצחה בו 18:28 וסגרה את המשחק בתוצאה 78:78.

בהארכה הצליחה הקבוצה הביתית לנצח 6:11 ולרדת עם 84:89 בסיום. אלכס האריס הוביל את קלעי הקבוצה הביתית עם 19 נקודות, ג'רי גרין הוסיף 16, באלבה הצטיין עמנואל מקלרוי עם 16 נקודות, דריק אלן הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully