וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל עכו 0:1. קשטן: "נקודות מאוד חשובות"

הזהובים המתאוששים ניצחו בזכות שער של לירוי צעירי (8) ורשמו ניצחון שני בשלושה משחקים. בנימין: "שלטנו ללא עוררין"

אפשר להמשיך לקלל אותו, לתקוף אותו, ולהגיד שהוא סוס מת, אבל נראה שדרור קשטן מתחיל להפוך את בני יהודה לאט לאט לקבוצה אולי לא הכי טובה בעולם, אך בהחלט יציבה. אחרי שבשבוע שעבר ספגה שער מאוחר וסיימה ב-1:1 מול בית"ר ירושלים בטדי, הצליחה בני יהודה לנצח הערב (שבת) 0:1 את הפועל עכו ולהשיג ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ושלישי בחמשת המשחקים האחרונים. הזהובים שיפרו את מאזנם ל-29 נקודות ונשארו במקום העשירי, אך צימקו את הפער מהקבוצות שמעליה. מנגד, הקבוצה של אלי כהן כנראה נפגעה מהאווירה העכורה מעט בקבוצה, שהתבטאה בראיון שהעניק השבוע ג'קו ערפאת, והעכואים ספגו הפסד מאכזב, שסגר משחק חמישי עם ניצחון אחד בלבד.

בני יהודה פתחה מצוין ומצאה את השער הראשון כבר בדקה השמינית: כדור קרן הגיע ללירוי צעירי, ששיחרר בעיטה חזקה לחיבורים של גורש וקבע 0:1. עכו ניסתה לחזור למשחק מהר והגיעה להזדמנות בדקה ה-11, אך אלמליח בעט מ-17 מטר החוצה. בדקה ה-22 עכו שוב הייתה קרובה להשוות, אך ראדי בעט מ-17 מטר מעל השער.

המחצית השנייה נפתחה בקצב די מנומנם כששתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים. בדקה ה-60 הגיעה עכו להזדמנות הראשונה כשדיין עבר כמה שחקנים ובעט מ-16 מטר, אך איינוגבה הדף. הקהל הזהוב היה שקט עד הדקה ה-66, בה הוחלף פדרו גלבאן על ידי שלומי לוי ואוהדי בני יהודה החלו לגדף את המאמן. עכו הגיעה לעוד מספר הזדמנויות בסיום, אך גם שני שחקני הרכש החדשים שנכנסו כמחליפים, אלכסנדר זהבי ושגיב כהן, לא הצליחו למצוא את הרשת ובסיום זה 0:1 קטן לבני יהודה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עוז ראלי (שלו מנשה, 72), ג'ורג' אמסיס (פיני בלילי, 59), פדרו גלבאן (שלומי לוי, 66), ננאד מרינקוביץ'.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, דימקאו פידליס (גבע ברקאי, 68), חנא נאסר, בן בנימין, ליעד אלמליח (שגיב כהן, 76), מהראן ראדי, אבי כנפו, ניקולאס פלצ'וק (אלכסנדר זהבי, 57), רועי דיין.

בן בנימין: "שלטנו ללא עוררין" (רענן ברנובסקי, הדס גרינברג, מערכת וואלה! ספורט)

מאמן בני יהודה דרור קשטן אמר אחרי המשחק: "כבשנו שער מוקדם, היינו קצת בלחץ והשחקנים ירדו מעט לאחור על מנת לנסות ולשמור על שלוש הנקודות. יש מעט לחץ, זה נכון שעכו שלטה במשחק לאחר השער שלנו והחזיקה יותר בכדור, אבל הם לא הגיעו ליותר מדי הזדמנויות. שלומי לוי יכול היה לבסס את הניצחון עם עוד שער, אבל גם 0:1 שווה שלוש נקודות ואלו נקודות מאוד חשובות. הדרך קשה אבל אני מקווה שהניצחון הזה יעשה לנו טוב להמשך".

על הסרבי מרינקוביץ', שערך הופעת בכורה במדי הקבוצה, הוסיף קשטן: "הוא הגיע באמצע השבוע לאחר יומיים בהם לא ישן. צריך זמן להסתגל, ובני יהודה משפחה חמה שתקבל אותו מהר מאוד".

הבלם דין מורי הוסיף : "נכון שרוב המשחק הלכנו אחורה אבל אני מרוצה מהניצחון". לגבי הקריאות לכיוונו של קשטן: "זה חייב להיפסק. הדברים האלה פוגעים במועדון. אני בתור שחקן בית מכיר הרבה מהאוהדים ביציע ויודע שהם אוהבים את הקבוצה, אבל שיבינו שזה מפריע לנו השחקנים".

קשר הפועל עכו בן בנימין: "ספגנו גול מוקדם, לאחר מכן בני יהודה הסתגרו והיה קשה לפצח את ההגנה שלהם. שלטנו במשחק ללא עוררין, הנענו כדור בצורה טובה עד 20 מטר מהשער שלהם והיה חסר לנו ריכוז בפס האחרון. זה הפסד מאכזב לאור העובדה שהיינו טובים יותר, צריך ללמוד מהטעויות ולשפר אותן כבר במשחק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully