וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה אומנותית: גלושקוב ויופה כיכבו באליפות ישראל

בנות הפועל ירושלים הציגו תרגיל דואט משובח, עימו יתחרו גם באליפות העולם, וזכו לציון משוקלל של 90.666 נקודות

אליפות ישראל בשחייה אומנותית נערכה היום (שבת) בירושלים בבית-טיילור. האליפות כללה תרגילים טכניים, המהווים חלק מאליפות ישראל הכוללת, שתיערך הקיץ במכון וינגייט. גולת הכותרת בתחרות היה תרגיל הדואט בו הופיעו, לראשונה הצמד האולימפי אנסטסיה גלושקוב ואינה יופה מהפועל ירושלים. השתיים הצגיו תרגיל שעמו יתחרו באליפות העולם, שתיערך הקיץ בסין, בה ינסו לקבוע, פעם שלישית ברצף את הקריטריון האולימפי ולייצג את ישראל באולימפיאדת לונדון 2012. גלושקוב ויופה הציגו תרגיל משובח שזכה לציון משוקלל של 90.666 נקודות.

גם את המקום השני כבשו בנות הפועל ירושלים. יבגניה טטלבאום וסשה קונין זכו במדליית הכסף עם 84.166 נקודות, כשהן מקדימות את סוניה רובינסקי ותמרה שאולוב מהפועל אשדוד שצברו 76.667 נקודות. בתרגיל הדואט הטכני השתתפו מספר שיא של שמונה צמדים.

בתרגיל הסולו טכני בלטו בנות הפועל ירושלים מעל שאר יתר 12 השחייניות (גם מספר שיא של משתתפות בתרגיל זה), כשהן כבשו את שלושת המקומות הראשונים. גלושקוב, בתרגיל מרשים שזכה לרמת שיפוט של 9.3-9.6 ולניקוד משוקלל של 94.666 נקודות, בלטה וזכתה במדליית זהב נוספת. גלושקוב הקדימה את יבגניה טטלבאום שסיימה שנייה עם 85.333 נקודות, אך במעט מהצעירה המוכשרת סשה קונין שצברה 84.667 נקודות.

גם בתרגיל הקבוצתי הטכני, שנעל את החלק הראשון באליפות ישראל בשחייה אומנותית, הופיעו בפעם הראשונה מספר שיא של שמונה קבוצות. כביתר התרגילים, השליטה של הפועל ירושלים הייתה מושלמת. הקבוצה הראשונה, שכללה את אנסטסיה גלושקוב, יבגניה טטלבאום, אינה יופה וסשה קונין היתה גדולה על יתר המתחרות. היא זכתה ב-88.334 נקודות והקדימה את הפועל פ.מ. יבנה שצברה 78.834 נקודות, הפועל אשדוד א' הסתפקה במדליית הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully