וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס: "אם נפסיד, לא אצא שבוע מהבית"

הקשר הוותיק בעיקר לא רוצה להפסיד בדרבי של מנצ'סטר, אך גם לא מעוניין לשמוע את אוהדי הסיטי לועגים לו ברחוב

ריאן גיגס כבר עבר מאות משחקים חשובים בקריירה, ועשרות דרבים, נחשבים יותר או פחות, ועדיין הקשר הוולשי הבלתי נגמר של מנצ'סטר יונייטד יודע כל פעם לטעון את עצמו מחדש. לקראת הדרבי של מנצ'סטר שיתקיים היום (14:45, שידור ישיר בספורט 1 ו-HD), שיהיה עבורו ה-34 במספר ושייערך במסגרת המחזור ה-27 של הפרמיירליג, אמר גיגס כי הפסד ביתי באולד טראפורד ליריבה העירונית, יגרום לו לא לצאת מהבית למשך שבוע.

גיגס יודע שהמשחק הצפוי יהיה רווי מתח, דרמה ואירועים ומתכונן לכך: "תאקלים יעופו באוויר", אמר השחקן. "אי אפשר אמנם לחמוק מהם כבעבר מבלי לקבל כרטיס, אבל כל השחקנים יודעים את חשיבותו המכרעת של המשחק הזה. אני לא מתכוון לעזוב את ביתי למשך שבוע שלם, אם נפסיד. אם נפסיד ואני אלך ברחוב בשבוע הקרוב, אז אוהדי סיטי ידעו להזכיר לי את ההפסד בצורה טובה. אבל זה אולי קורה רק לי כי אני חי בסביבה הקרובה".

גם מנג'ר השדים האדומים אלכס פרגוסון מודע לחשיבותו של המשחק, כשאמר כבר כי "הדרבי יכול להכריע את גורל האליפות". שבוע לאחר שספגה הפסד ליגה ראשון מביך במיוחד - 2:1 לוולבס בחוץ, יודעת מנצ'סטר יונייטד שניצחון ירחיק את יריבתה העירונית עד כדי 8 נקודות ממנה, כשליונייטד אף יהיה משחק חסר. הפסד, לעומת זאת, לתכולים, יוכל לקרב את כל קבוצות הצמרת בפרמיירליג אל השדים ויסבך אותם בקרב האליפות המרתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully