וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאון פו: "הפעם כבר לא ידברו עלינו"

הקאבס מאושרים לאחר שקטעו את רצף 26 ההפסדים. בריאנט: "רציתי להעביר את המומנטום". לברון חושב על בוסטון

בקליבלנד יכולים לנשום הלילה (בין שישי לשבת) לאחר שהרצף השלילי שלהם שעמד על 26 הפסדים (שיא NBA) נקטע סופסוף. זה היה מתיש, קשה ודרמטי, אבל בסוף זה קרה כשהקבוצה מאוהיו ניצחה בביתה לא לפני שנזקקה להארכה כדי לגבור על לוס אנג'לס קליפרס 119:126. "לכו הביתה וצפו בספורטסנטר", שלח ליאון פו את הכתבים הביתה, "הם כבר לא ידברו הפעם עלינו".

מאמץ קבוצתי מרוכז של הקאבס בעזרת חסימה נהדרת של ג'יי ג'יי היקסון שנייה לסיום על בארון דייויס, ששלחה את המשחק להארכה, הביא להם את הניצחון המיוחל - התשיעי שלהם בלבד העונה.

"ככה כדור מתגלגל לו לעתים", אמר מאמן הקליפרס ויני דל נגרו משפט דו משמעי. "חשבתי שהחסימה של היקסון לא הייתה חוקית, והסל של בארון נחשב אבל השופטים חשבו אחרת". מי שרטן על יתרון הביתיות וכתוצאה מכך על השיפוט הביתי היה הרוקי בלייק גריפין, שמתכונן כבר לקראת משחק האולסטאר: "זה היתרון הביתי הכי גרוע שראיתי מעודי בליגה. יש דבר כזה שנקרא יתרון ביתי, אבל דבר כזה הוא פשוט בלתי ייאמן".

למייק ד'אנטוני יצאה הרוח מהמפרשים

כוכב לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט רשם משחק טוב מאוד של 33 נקודות (19 ברבע הראשון) והוביל את קבוצתו לניצחון רביעי ברציפות 96:113 על ניו יורק ניקס, זאת במסגרת מסע משחקי החוץ של האלופה, לאחר שערב קודם לכן ניצחה הקבוצה של פיל ג'קסון את יריבתה הנצחית, בוסטון.

"רציתי לצאת החוצה ולתת משחק טוב על הרצפה", אמר לאחר הניצחון הממבה השחורה. "אבל ניו יורק קפצה עלינו מהרגע הראשון והם השיגו מומנטום טוב בהתחלה. אז רציתי לראות אם אני יכול לעשות משהו, רציתי להעביר את המומנטום אלינו".

מי שנפגע מההצגה של קובי היה מאמן הניקס מייק ד'אנטוני: "הוא הוציא לנו את הרוח מהמפרשים, בעיקר הרבע הראשון. הוא לקח זריקות קשות וקבר אותן".

מה קרה ליוטה במחצית השנייה?

23 שנים אחרי שג'רי סלואן הוליך את הקבוצה ממדינת המורמונים, עמד הלילה אדם אחר על הקווים של הג'אז, היה זה שחקן העבר טיירון קורבין, שלא הצליח לגשר על ההתפטרות המפתיעה של המאמן הנצחי ונוצח על ידי פיניקס 95:83.

"נגמר לנו הדלק", אמר קורבין בסיום. "כלומר אני לא יודע אם אלו היו הרגשות במחצית הראשונה שהביאו אותנו טוב למשחק, אבל במחצית השנייה לא עשינו דבר ממה שעשינו במחצית הראשונה".

ואיך הסביר מאמן הסאנס אלווין ג'נטרי את הניצחון? "אני חושב שהיו לנו הרבה אנרגיות במשחק", אמר. "התקשינו מעט במחצית הראשונה להוציא מהלכים אל הפועל, אבל האקים וואריק, שנכנס אחר כך, נתן לנו את האנרגיה הדרושה שהיינו צריכים".

אל תדברו עם לברון ומיאמי על מחוייבות

ההיט רשמו ניצחון שמיני ברציפות, והקבוצה של אריק ספולסטרה כבר מתכוננת לקרב המסקרן שלה מול בוסטון סלטיקס. מיאמי לא התקשתה יתר על המידה בפאלאס של דטרויט כאשר 57 מסך הנקודות של הקבוצה שעמד על 106 קלעו הטריו המובחר שלה.

"זה רק מראה את הדרך שעשינו עד כה מאז חודש נובמבר כשהיינו במאזן של 9:8", אמר לאחר המשחק לברון ג'יימס, שקלע 16 נקודות וחילק 10 אסיסטים. "זה רק מראה את המחוייבות שיש לשחקנים בקבוצה הזו. המשחק נגד בוסטון מאוד משמעותי וחשוב עבורנו. הם ניצחו אותנו כבר פעמיים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully