וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי מעדכן יעדים

מנג'ר צ'לסי מעדיף להסתכל על טוטנהאם וליברפול מלפזול למנצ'סטר יונייטד: "המינימום שצריך להשיג זה מקום רביעי"

אחרי הדאבל אשתקד ופתיחת העונה הנהדרת שלה, בצ'לסי חשבו שהשמיים הם הגבול מבחינתם. אלא שלאור התוצאות האחרונות, ההדרדרות במורד הטבלה והיכולת הלא משכנעת, למרות שלאחרונה היא קצת חזרה לעצמה, עדכן המנג'ר האיטלקי של המועדון קרלו אנצ'ולטי את מטרותיה של הקבוצה.

אם בעבר דובר על אליפות שנייה ברציפות, כפי שעשה ז'וזה מוריניו וזכייה בליגת האלופות, דבר שלא הצליחה לעשות צ'לסי מעולם, הרי שכרגע אנצ'לוטי מנסה לא לאבד את מקומה של הקבוצה בליגת האלופות. "הדבר החשוב ביותר עבורנו כעת זה להגיע למקום הרביעי בליגה, כדי לשמור את צ'לסי בצ'מפיונס ליג", אמר המאמן. "עדיף אמנם להסתכל בפרמיירליג על משחק אחרי משחק, אבל המינימום שאנחנו חייבים לעשות זה להשיג את המקום הרביעי בליגה".

צ'לסי מדורגת כעת במקום הרביעי עם 44 נקודות ומרוחקת 10 נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד. לעומת זאת, מתחתיה מדורגת טוטנהאם עם מספר נקודות זהה לזה שלה (44) כאשר ליברפול השישית מרוחקת רק 6 נקודות מצ'לסי ועם הרוח הגבית שקיבלו האדומים מאז הצטרפותו של המנג'ר קני דלגליש, נראה שהכחולים באמת צריכים יותר לשמור על המקום הנוכחי שלהם מאשר לפזול לצמרת הגבוהה בליגה.

מעבר לכך, אנצ'לוטי מקווה שהשילוב החדש כעת בין צמד חלוצי הקבוצה - החדש פרננדו טורס והישן דידייה דרוגבה - יביא אותו למקום שהוא חפץ בו. "היעד שלי כמאמן זה למצוא את השילוב הנכון בין שניהם. אנחנו צריכים לעשות הכל במטרה לגרום להם לשחק ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully