וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: האלופה אסטודיאנטס פתחה עם 1:2 על ניואל'ס

יומיים לאחר שמינתה מאמן חדש, גברה הקבוצה מלה פלאטה 1:2 על ניואל'ס אולד בויס. אינדפנדיינטה ו-ולז סארספילד סיימו ב-2:2

בשעה טובה ומוצלחת נפתח הלילה (בין שישי לשבת) ליגת הקלאוסורה בארגנטינה. זה יהיה הטורניר האחרון במתכונת קצרה, כשלאחר כ-20 שנים תשוב הליגה בארגנטינה למסגרת ארוכה, כמו זו הנהוגה ברחבי אירופה. עוד לפני המעבר לליגה הארוכה, האלופה המכהנת, אסטודיאנטס, לא התרגשה מהעובדה שאלחנדרו סבאלה עזב אותה במפתיע לפני קצת יותר משבוע וקצרה ניצחון ליגה ראשון, 1:2 על ניואל'ס אולד בויס. במשחק השני שהתקיים נפרדו ולז סארספילד ואינדפנדיינטה ב-2:2. פתיחה טובה לליגה מעניינת.

אסטודיאנטס - ניואל'ס אולד בויס 1:2

אדוארדו בריזו מונה רק השבוע למאמן החדש של האלופה מלה פלאטה, והיא גמלה לו עם ניצחון ביתי. כבר אחרי 13 דקות הבקיע קבלן האליפויות גאסטון פרננדז שער ראשון בליגה, לאחר שקיבל מסירה נהדרת מאנצו פרז, שגם בישל את השני בדקה ה-24, אותו כבר דאג להבקיע המגן הימני גבריאל מרקדו. אסטודיאנטס יכלה לכבוש עוד אחד אחרי שרולאנדו סקיאבי תפס בחולצתו של פרז בתוך הרחבה, אלא שפרננדז שלח את הפנדל בשלומיאליות וסבסטיאן פראטה תפס בקלילות. אסטודיאנטס איבדה מההתלהבות במחצית השנייה, וניואל'ס ניסתה לחזור, אך הצליחה חלקית. קלאודיו ביילר שלח כדור למשקוף, המחליף חואן מנואל קובלי צימק את התוצאה בתוספת הזמן לאחר בישול של מאוריסיו ספרדוטי.

אינדפנדיינטה - ולז סארספילד 2:2

הקבוצה של ריקרדו גארקה רוצה ללכת השנה עד הסוף, לאחר שהייתה קרובה באפרטורה, אלא שפתיחת העונה שלה הייתה מעט מגומגמת לאחר שכבר נקלעה לפיגור בן שני שערים במחצית הראשונה. למזלה היא הצליחה לסיים בתיקו. כבר אחרי שבע דקות עלו השדים האדומים ליתרון משער של חואן מנואל פארה, כשרוברטו באטיון דאג להכפיל את היתרון בדקה ה-37. 70 שניות בלבד במחצית השנייה שבר אוגוסטו פרננדז את מלכודת הנבדל של הקבוצה הביתית עם כדור גאוני למקסי מוראלס, שצימק. בדקה ה-79 חואן מנואל מרטינז הבקיע את שער השוויון וחילק את הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully