וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברוח להפועל ת"א

זו המטרה העיקרית של מכבי חיפה, שתתארח בשבת באיצטדיון הי"א ותנסה להנחיל הפסד רביעי למ.ס. אשדוד, שרק רוצה לצאת מהצרות. מישהו אמר הפתעה?

משחקים 62-64: מ.ס. אשדוד – מכבי חיפה

מצב הקבוצות:

לא ממש פשוט לקבוצה להתייצב למשחק אחרי תבוסה של 5:0 להפועל באר שבע. כך תגיע מ.ס. אשדוד שנראית רע בהגנה העונה למשחק הבית שלה מול מכבי חיפה באיצטדיון הי"א. השחקנים של ג'ון גרגורי עשויים למצוא את עצמם נאבקים עמוק בתחתית, שכן ההפסד האחרון הוריד אותם למקום ה-11. בחיפה מקווים לשמור על המקום הראשון ואולי אף להגדיל את הפער מהפועל תל אביב שתשחק רק ביום שני.

מומנטום:

אשדוד מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה כאשר בשלושת המשחקים הללו הקבוצה ספגה לא פחות מ-12 שערים. בסך הכל הקבוצה סיימה עם ניצחון אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים. הירוקים מנגד לא מרשימים בהתקפה בשלושת המחזורים האחרונים, שבהם הם כבשו לכל היותר שער אחד למשחק. בכל מקרה, הירוקים ניצחו פעמיים וסיימו פעמיים בתיקו בארבעת המחזורים האחרונים.

62: מ.ס. אשדוד – מכבי חיפה

מאוד מפתה לסמן באופן כמעט אוטומטי ניצחון לירוקים, אבל דווקא אשדוד תרצה להוכיח שכשהיא מביאה את עצמה למשחקים חשובים, היא יכולה גם לסיים עם טעם טוב. אנחנו מעריכים שאשדוד תצליח לכפות תיקו מאכזב נוסף לסגנית האלופה. ההימור: איקס (3.85)

63: מ.ס. אשדוד (1+) – מכבי חיפה

אם אנחנו חושבים שהמשחק ייגמר בתיקו, כמובן שזה אומר שבהימור כזה הסימון הוא 1. כדאי ללכת על הימור כזה כדי לתפוס גם אפשרות שאשדוד תדהים את חיפה ותשיג ניצחון שכרגע נראה כמו דבר בלתי אפשרי. ההימור: 1 (2.25)

64: אנדר/אובר שערים (2-3)

אם ההתקפה של חיפה, שאמנם מקרטעת לאחרונה אבל ידועה כחוליה מאיימת בליגה, ועם ההגנה המפורקת של אשדוד, אפשר להאמין שנראה משחק עם שערים. השאלה כמה. להערכתנו יהיו בין שניים לשלושה הימורים, הכמות הדי נפוצה בהימורים מהסוג הזה. ההימור: איקס (1.90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully