וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קלייסטרס חוזרת למקום הראשון בעולם

הטניסאית הבלגית הנפלאה שחזרה למגרשים ב-2009 ניצחה את דוקיץ' ברבע גמר פאריס ותדיח ביום שני את ווזניאקי מהפסגה

תגידו מזל טוב גדול לקים קלייסטרס, שהבטיחה הערב (שישי) את חזרתה למקום הראשון בדירוג הטניס העולמי שיתפרסם ביום שני הקרוב. הבלגית הנפלאה ניצחה הערב את ילנה דוקיץ' ברבע גמר פאריס 3:6, 0:6 והשיגה את כמות הנקודות אותה היתה צריכה לצבור על מנת להדיח מפסגת הדירוג את קרוליין ווזניאקי, שתסיים את הקדנציה במקום הראשון בדירוג העולמי בלי שזכתה באף גרנד סלאם.

הקאמבק הנפלא של קלייסטרס התחיל באליפות ארצות הברית הפתוחה של 2009, כאשר השנה הגיעה הבלגית הנהדרת לשיא באליפות אוסטרליה, שם דהרה כל הדרך לתואר מרגש במיוחד. זהו יהיה הביקור השלישי של קלייסטרס בפסגת הדירוג העולמי, כאשר עשתה זאת בעבר פעמיים בשנת 2003, ופעם אחת ב-2006. ב-2007, כזכור, נכנסה להריון והודיעה על פרישתה ממשחק. הערב אפשר להגיד שהיא כבר חזרה, וחזרה בגדול.

לאחר הניצחון המרגש פנתה קלייסטרס אל הקהל בצרפתית. "אני שמחה מאוד להיות שוב בפסגת הדירוג. תודה רבה על כל התמיכה שלכם, ואני מקווה לזכות גם בטורניר".

בחצי הגמר תפגוש קלייסטרס את המנצחת בין קאיה קאנפי ודומיניקה סיבולקובה. בחצי הגמר השני ישחקו פטרה קביטובה הצ'כית (שניצחה את יאנינה וויקמאייר הבלגית 7:5, 3:6, 6:7) ובת'ני מאטק סנדס (שגברה על אנדראה פטקוביץ' 7:6, 2:6, 3:6).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully