וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "הדרבי עשוי להכריע את האליפות"

מאמן יונייטד כבר לא יכול לחכות לקרב עם סיטי (ש', 14:45, ספורט1 ו-HD). מאנצ'יני: "ההבדל היחיד - המנטליות המנצחת"

אנגליה כולה עוצרת את נשימתה לקראת הדרבי הגדול של העיר מנצ'סטר מחר (שבת, 14:45, ספורט1 ו-HD), וכשחמש נקודות בלבד מפרידות בין יונייטד שבמקום הראשון וסיטי שבמקום השלישי, אין ספק כי מדובר באחד ממשחקי הדרבי המרתקים של השנים האחרונות. הערב, 12 שעות לפני שריקת הפתיחה, מצא מאמן הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני זמן לחמם את האווירה כששייך את הנצחונות של היונייטד במשחקי הדרבי של העונה שעברה ל"מזל".

"בחצי השנה האחרונה השתפרנו, יש לנו קבוצה טובה מאוד", אמר המנג'ר האיטלקי. "אולי ליונייטד יש מנטליות מנצחת טובה יותר, אבל זה רק בגלל שהם ניצחו לאורך יותר זמן. זהו ההבדל היחיד. כשאנחנו נתחיל לזכות בגביעים, אולי הדברים יתחילו להשתנות. כשאתה מנצח לאורך 20 שנה, המנטליות שלך חזקה מאוד".

באשר למשחק עצמו אמר מאנצ'יני: "זהו דרבי ומשחק חשוב מאוד. כעת גם הליגה האירופית וליגת האלופות חוזרת, לכן הכל יכול להשתנות בכל שבוע. עבורנו זה חשוב לזכות בתואר כלשהו - הליגה האירופית, הגביע האנגלי או הליגה".

מנגד, אלכס פרגוסון מודע גם כן לחשיבות המשחק, ולא רק במונחים של כבוד עירוני. "המשחק מחר עלול להיות מכריע בקרב האליפות", אמר סר אלכס. "זה מפגש שיכול להיות משמעותי מאוד עבור שתי הקבוצות, וזה מה שהופך אותו לכל כך מעניין. לא יהיו סודות מחר, אני יודע איך הם משחקים והם יודעים כיצד אנחנו משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully