וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי עלתה למקום השני

האלופה ניצחה 1:2 בסושו ונהנתה ממעידה של פ.ס.ז' (0:0 מול לאנס). מונאקו ניצחה את לוריין, ליון הביסה את סנט אטיין 1:4

המחזור ה-23 בצרפת יצא הערב (שבת) לדרך עם שמונה משחקים במספר. פריס סן ז'רמן קיבלה הזדמנות לצמק פערים מליל המוליכה, אבל פישלה עם 0:0 ביתי מול לאנס. מארסיי ניצלה זאת כדי לעלות למקום השני עם 1:2 חשוב בסושו. ליון השיגה ניצחון חוץ ענק עם 1:4 על סנט אטיין, בעוד בתחתית, מונאקו השיגה ניצחון ראשון עם לורן באניד כשגברה 1:3 על לוריין.

פריס סן ז'רמן - לאנס 0:0

השנייה בטבלה קיוותה להתאושש מההפסד לראן בשבוע שעבר, כשאירחה את הקבוצה אותה הביסה 1:5 בגביע לפני כחודש. לאנס לא גברה על פ.ס.ז' בתשעת המפגשים האחרונים ונמצאת מתחת לקו האדום, אך הוכיחה שוב עד כמה ההגנה שלה התייצבה מאז נכנס לאסלו בולוני לתפקיד המאמן. כל ניסיונותיה של פ.ס.ז' לא צלחו, והיא שוב מאבדת נקודות חשובות.

סושו - מארסיי 2:1

האלופה יצאה למשחק חוץ לא פשוט אחרי שלא ספגה שלושה משחקים ברציפות, וידעה לחזור מפיגור הודות לאנדרה פייר ג'יניאק שהמשיך בשיפור הגדול שלו מאז הפגרה. מארסיי ניצחה את סושו בשלושת העימותים האחרונים, אבל בדקה ה-43 אידיי בראון נגח לרשת והעניק יתרון למארחת. ג'יניאק המצוין איזן בדקה ה-45 אחרי כדור ארוך ששלח השוער סטיב מנדאנדה, ובדקה ה-70 השלים צמד וניצח את המשחק.

מונאקו - לוריין 1:3

סוף כל סוף ניצחון לקבוצה מהנסיכות, ראשון בקדנציה המחודשת של לורן באניד. גיבור הערב מבחינת מונאקו היה שחקן הרכש מהליגה השנייה, בנג'מין מוקאנג'ו, שבישל בדקה השלישית לאיגור לולו ובדקה ה-56 לתומא מנגאני. קווין גמיירו השווה זמנית בדקה ה-22 עם שערו ה-12 העונה, כשהמילה האחרונה הייתה של פארק צ'ו יונג בתוספת הזמן

סנט אטיין - ליון 4:1

ליון הגיעה לדרבי של חבל הרון אחרי הדחה כואבת מהגביע ושני משחקים ללא ניצחון, אבל הערב היא נראתה אחרת לגמרי. קרלוס בוקנגרה עוד העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-13, אבל ליון הכתה בחזרה בדקה ה-28 עם שער של בפטימבי גומיס, ושער עצמי של באיאל סאל בדקה ה-40 הוריד את האורחים ביתרון. מישל באסטוס כבש את השלישי עבור ליון בדקה ה-69, והחגיגה הושלמה בדקה ה-90, כשג'ימי בריאן נעץ את המסמר האחרון בארונה של סנט אטיין.

משחקים נוספים:

נאנסי - אוקזר 1:3
לנאנסי: ז'וליאן פרה (9), אלכסנדר קובילייה (14), יוסוף חאג'י (47). לאוקזר: אירניוש ילן (55)

בורדו - קון 2:1
לבורדו: אנתוני מודסט (49). לקון: קנדיה טראורה (10), רומן המומה (89)

ארל-אביניון - מונפלייה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully