וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הביסה 0:4 את פארמה

ללא פירלו שנפצע וייעדר כחודש וחצי, הרוסונרי נהנו משער ראשון ושני בישולים של קסאנו וחזרו לנצח. נאפולי ניצחה 0:2 את רומא

הקרבות בצמרת הסריה A התחדשו הערב (שבת) עם פתיחת המחזור ה-25. המוליכה מילאן הוציאה את משחקי המחזור לדרך וחזרה למסלול הניצחונות עם 0:4 מוחץ על פארמה, כשאנטוניו קסאנו כיכב עם שער בכורה ושני בישולים. לאחר מכן הצליחה השנייה, נאפולי, להשיג ניצחון חוץ 0:2 באולימפיקו על רומא, 24 שעות לפני הדרבי ד'איטליה בין אינטר ליובנטוס, בו ינסו הנראזורי להמשיך בדהירה שלהם במעלה הטבלה. עוד ביום ראשון, הרביעית לאציו תצא לברשיה והחמישית פאלרמו תארח את פיורנטינה.

מילאן - פארמה 0:4

בצל פציעתו החוזרת של אנדראה פירלו, שצפוי להיעדר כחודש וחצי ויחמיץ את צמד המפגשים מול טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות, אירחה מילאן את פארמה וחזרה למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו. הרוסונרי ידעו שאסור להם לשמוט עוד נקודות בזמן שהיריבה העירונית אינטר נמצאת בעיצומו של קאמבק, ומול הרנן קרספו וחבריו סגרו עניין כבר בפתיחה בדרך לניצחון קל.

בדקה השמינית היה זה קלרנס סיידורף שכבש את הראשון שלו העונה, כשעבר את השוער אנטוניו מיראנטה ודחק פנימה אחרי בישול של זלאטן איברהימוביץ'. בדקה ה-17 גם אנטוניו קסאנו עשה ספתח, כשביצע דאבל פס עם ג'נארו גאטוסו וסיים נהדר עם כדור ברשת. במחצית השנייה עבר קסאנו לתפקיד המבשל, וסידר באומנות צמד מהיר למחליף רוביניו בדקות 62 ו-65. יופי של הצגה של מילאן.

רומא - נאפולי 2:0

נאפולי התאוששה בשבוע שעבר מההפסד לקייבו עם ניצחון ביתי חלק על צ'זנה, והערב התכולים הוכיחו שהם ראויים למקום השני, וגם שמרו על פער סביר ממילאן בפסגה, לאחר שניצחו 0:2 את רומא באולימפיקו והקטינו את הפער מהרוסונרי לשלוש נקודות בלבד. הקבוצה של וולטר מזארי שוב נהנתה מיכולת גדולה של אדינסון קבאני, שכבש צמד ושיפר את מאזנו ל-20 שערי ליגה העונה.

אחרי מחצית מאופסת, הצליחה נאפולי למצוא את הרשת בדקה ה-49. חואן הכשיל ברחבה את מארק האמשיק ונאפולי זכתה בפנדל. קבאני בעט את הפנדל לקורה השמאלית ופנימה וקבע 0:1 לתכולים. החלוץ האורוגוואי מצא את השני שלו בדקה ה-83 לאחר שקיבל כדור רוחב מפאולו קנבארו ובעט מהאוויר פנימה כדי לקבוע 0:2 לנאפולי.

עדכון ראשון: 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully