וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': פוצץ המשחק בין עפולה ודליית אל כרמל

בפיגור 2:0 חבט חלוץ עפולה רון חייט בקוון. מכבי אום אל פאחם שמרה על הפסגה. בדרום: 0:1 להפועל ירושלים על קרית מלאכי

כמה חבל שמה שנזכור מהמחזור ה-18 בליגה א' מחוז צפון הוא דווקא משחק שלא הגיע לסיומו. תקרית לא נעימה התרחשה היום (שישי) בעפולה, כאשר חלוץ הפועל עפולה רון חייט חבט בקוון טאהא קאיד בתוספת הזמן של המשחק מול דליית אל כרמל, מה שהביא את השופט המרכזי אמיר וינוגרד לשרוק לסיום ולהכריז על פיצוץ המשחק. הבלגאן החל אחרי הדקה התשעים, כאשר דליית אל כרמל הובילה 0:2, וחייט תקף מילולית את הקוון, ראה כרטיס אדום, והלם בפניו של קאיד. מיד בתום המשחק הגיש קאיד תלונה במשטרה כנגד חלוצה של עפולה, שבכל מקרה תעמוד לדין על רקע האירוע האלים. אלדד שביט, מאמנה של עפולה, הגיש את התפטרותו בעקבות האירועים.

במשחק שדווקא כן הגיע לסיומו היום לא הצליחה אסי גלבוע לנצל את איבוד הנקודות של עפולה, כאשר סיימה ב-1:1 ביתי מול עירוני טבריה. אפי סבג העלה את סגנית המוליכה ל-0:1 בדקה ה27, אך וואליד עבאס דאג להשוות בדקה השבעים.

המוליכה מכבי אום אל פאחם ניצלה את איבוד הנקודות של שתי הסגניות שלה והגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות אחרי 0:3 על הפועל רמת מנשה מגידו. ברק דניאל (43), אשרף סולימן (68) ואיימן אבו סאלח הבקיעו לאום אל פאחם.

בשבת גם עירוני קרית אתא קפצה על ההזדמנות, בעזרת ניצחון 0:1 על מכבי כפר קרע, ועלתה למקום השני עם ניצחון רביעי רצוף בו היא לא סופגת שער. אילן טל הכריע את המשחק בדקה ה-76, והפער מהפסגה רק שתי נקודות.

הפועל כפר קנא - אחי עכו 2:2
לכפר קנא: נאסים ארמלי (50), דאוד עליסאת (55), לעכו: חאלד מונדיאה (19), איברהים עכר (48)

מכבי צור שלום - מכבי כפר קנא 2:1
לצור שלום: סרגיי טרסביץ' (65). לכפר קנא: שאדי סלאח (38 ו-50)

מ.ס. אום אל פאחם - הפועל חדרה 2:0
לחדרה: סבי שאולוב (13, 45)

מ.ס. כרמיאל צפת - מכבי טמרה 0:0

דרום

הפועל ירושלים ניצחה היום (שישי) 0:1 את מכבי קרית מלאכי במשחק העונה בליגה א' דרום ופתחה פער של שלוש נקודות על פני יריבתה. יוסי ביטון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-29 והקבוצה של לופא קדוש הופכת עכשיו למועמדת הבכירה לעלייה לליגה הלאומית.

מכבי כפר יונה - מכבי נתיבות 1:3

נתיבות איבדה הרבה אוויר בצמרת ובעקבות התוצאה במשחק העונה היא כבר מרוחקת 10 נקודות מהמקום הראשון המוליך לליגת הלאומית. כבשו לכפר יונה: בר וולקוביץ' (40), עומר אלמשלי (75), רפאל מלטינסקי (90). לנתיבות: עידו בוקובזה (70, פנדל).

צפרירים חולון - מכבי יבנה 3:1

המארחת אמנם הוליכה 0:1 במחצית משער של אור גירו בדקה ה-37, אבל נתנאל בן אבו הפך את התוצאה עם צמד (50 ו-55) ואורי קרגולה כבש את שערו ה-17 העונה בדקה ה-88 כדי לחתום את התוצאה.

מכבי עמישב - בני אילת 1:0
לאילת: בני סימנטוב (40)

הפועל ערד - הפועל מרמורק 0:1
לערד: גד עובדיה (70)

מכבי קרית גת - שמשון בני טייבה 0:2
לקרית גת: שלומי משה (40), אופק שפיר (60)

מכבי השקמה רמת חן - מכבי קביליו יפו 1:0
ליפו: חן מלכה (87)

הפועל כפר שלם - הפועל נחלת יהודה 1:2
לכפר שלם: איתמר בן דוד (37), אודי שקרוקה (65). לנחלת יהודה: אורן דיין (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully