וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה סיימה ב-1:1 מול ספורטינג חיחון

שבוע אחרי ששברה את הרצף של ריאל, נעצרה ברצלונה בחוץ. ולנסיה גברה 1:2 על אתלטיקו, סנטאנדר הפתיעה את סביליה

סנסציה בספרד. תדהמה באירופה. עולם הכדורגל נסער והמום. ברצלונה לא הצליחה לנצח הערב, אז תנשמו עמוק. רק בשבוע שעבר בארסה שברה את שיאה של ריאל מדריד והשיגה את ניצחון הליגה ה-16 שלה ברציפות (שיא בו החזיקו הבלאנקוס מאז עונת 1960/1), אבל הערב (שבת) בארסה גילתה שלא כולן משתחוות בפניה, ושיש קבוצות שלא חוששות להילחם מולה.

הרצף של ברצלונה נשבר היום כשהאלופה סיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול ספורטינג חיחון, במסגרת המחזור ה-23 של הליגה הספרדית. כעת לבלאוגראנה יש 62 נקודות וריאל מדריד תוכל לצמק את הפער ממנה לחמש נקודות, אם תנצח מחר את אספניול.

עוד ב"ליגה" הספרדית: במשחק מוקדם יותר הצליחה ולנסיה להשיג ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים, לאחר שחזרה מפיגור ל-1:2 בחוץ מול אתלטיקו מדריד. סנטאנדר השיגה ניצחון ביתי מפתיע על סביליה כשגברה עליה 2:3 כשהיא ב-10 שחקנים במשך מרבית המשחק.

חיחון - ברצלונה 1:1

הפסד ליגה אחד בלבד היה לקבוצה של פפ גווארדיולה העונה. זה קרה אי שם ב-11 בספטמבר, אז הפסידה ברצלונה 2:0 להרקולס בקאמפ נואו. היום, חמישה חודשים ויום לאחר מכן, בהם ניצחה הקבוצה 19 משחקים וסיימה אחד בתיקו תוך שהיא משיגה בדרך 16 ניצחונות רצופים ושברה את שיאה של ריאל מדריד מעונת 1960/1, הייתה קרובה האלופה לספוג הפסד ליגה שני, אך שער (נפלא) של דויד וייה בדקה ה-80 הוביל אותה ל-1:1 בחוץ מול ספורטינג חיחון. למעשה, לא היה חסר הרבה כדי שהיא תנצח גם בסיום המשחק הזה.

גווארדיולה, שהאריך את החוזה שלו בעונה נוספת השבוע, נאלץ להסתדר היום ללא קרלס פויול הפצוע שאת מקומו מילא גבריאל מיליטו. בנוסף לכך, המאמן החליט לתת קרדיט בהרכב גם לחאבייר מסצ'ראנו ואיברהים אפלאי, כשפדרו חיכה על הספסל והחליף את הקשר ההולנדי בדקה ה-45. ספורטינג חיחון עלתה ליתרון המפתיע שלה בדקה ה-16. דייגו קסטרו מסר כדור ארוך לדויד בארל, שעבר בקלות את פיקה באגף שמאל, ניער מעליו גם את גבי מיליטו ובעט נפלא לפינה הרחוקה בדרך ל-0:1. שער שלישי העונה לחלוץ בן ה-27 והשלישי בחמשת המחזורים האחרונים.

בדקה ה-80 מצאה בארסה את השוויון, כשמסי הכניס מסירת עומק לדויד וייה, שהתקדם מעט עם הכדור והקפיץ באומנות מעל איבן פיצ'ו ופנימה, 1:1. בדקה ה-87 הגיעה ברצלונה להזדמנות גדולה כשמסי עבר בקלות את השומר שלו ויישר למרכז, אך וייה בעט החוצה מקרוב. 1:1, בארסה לא מנצחת, ועולם כמנהגו נוהג.

אתלטיקו מדריד - ולנסיה 2:1

את המחזור פתחה ההתמודדות בין אתלטיקו לוולנסיה, כשהאורחים עדיין נאבקים על "אליפות המקום השלישי", ועלתה היום למקום המיוחל עם 47 נקודות, שתיים יותר מוויאריאל לה יש משחק חסר. העטלפים חזרו מפיגור מוקדם לניצחון 1:2 וסימנה ניצחון שביעי בשמונת המחזורים האחרונים.

הקולצ'ונרוס עלו ליתרון 0:1 כבר בדקה השלישית כשחוזה אנטוניו רייס בעט עם רגל שמאל את שער הליגה השלישי שלו העונה ובשבעת המחזורים האחרונים. אלא שאז הגיע חואקין המצוין. הקשר הספרדי המנוסה כבש את השוויון בדקה ה-41 מטווח קרוב במיוחד. בדקה ה-86 מצאה ולנסיה גם את השני כששוב היה זה חואקין, הפעם לאחר בישול של פאבלו הרננדז בסופה של מתפרצת.

ראסינג סנטאנדר - סביליה 2:3

כריסטיאן פרננדז העלה את ראסינג ליתרון מוקדם בדקה ה-12, ושער עצמי של איבן ראקיטיץ' 7 דקות מאוחר יותר שם את המארחים בעמדת ניצחון ברורה. אלא שאז הגיעו שתי דקות נוראיות עבור ראסינג, כשפרננדז ראה כרטיס אדום והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים בדקה ה-39, ודקה מאוחר יותר צימק פדריקו פאציו. סביליה לחצה במשך כל המחצית השניה ביתרון מספרי, ובדקה ה-83 זכתה לפנדל, אותו שלח לואיס פביאנו פנימה. נגמר? ממש לא. המארחים ניצלו את הלחץ של יריבתם כדי לצאת למתפרצת, הכדור הגיע למנואל אראנה שירה כדור מרחוק היישר אל הרשת, והביא את כל 3 הנקודות לראסינג, שזקוקה להן נואשות בתחתית.

עדכון ראשון: 21:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully