וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל עכו: לשכוח מסערת ג'קו ערפאת

לפני בני יהודה, בקבוצה מהצפון רוצים לשים בצד את הדברים הקשים שאמר החלוץ. אצל הזהובים: איינוגבה יפתח בין הקורות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* רק חמישה מפגשים נערכו בין עכו לבני יהודה. המאזן: שלושה ניצחונות של בני יהודה, תיקו אחד, וניצחון של עכו.

* צמד מלכי השערים של עכו, רועי דיין (13 שערים) וג'קו עראפת (10), כבשו יחד יותר מאשר בני יהודה כולה העונה (19 שערים בלבד).

* בני יהודה עדיין לא הצליחה לנצח העונה פעמיים ברציפות בליגת העל.

מפתחות והכנות

בני יהודה

שוערה של בני יהודה דלה איינוגבה צפוי לשוב היום (שישי) בצהריים לישראל מניגריה, שם שהה עם נבחרתו שקיימה משחק ידידות נגד סיירה ליאון. על פי המתוכנן, איינוגבה ינחת בצהריים ויגיע היישר מנתב"ג למגרש בשכונת התקווה. הוא אמור לקיים אימון אישי עם מאמן השוערים יעקב אסייג, מאחר והמאמן דרור קשטן מתכנן לפתוח איתו בהרכב במשחקה הביתי של בני יהודה נגד הפועל עכו.

על פי האימון המסכם נראה כי קשטן יערוך שני שינויים בהרכב, כאשר הוא יספסל את פיני בלילי ושלומי לוי ובמקומם צפויים לפתוח פדרו גלבאן והקשר הסרבי החדש ננאד מרינקוביץ', שחתם השבוע במדי הקבוצה וממתין להופעת הבכורה שלו. עמרי אפק, שסובל מפציעה מתמשכת בירך, לא שב לאימונים ולא יהיה בסגל בשבת. גם חסן אבו זייד ואיבן גארידו הפצועים מחוץ לסגל.

הפועל עכו

אחרי הראיון של ג'קו ערפאת לוואלה! ספורט (לינק בתחתית העמוד) בו הוא התבטא בחריפות כלפי רבים מאנשי המועדון, בהפועל עכו רוצים להשיג קצת שקט בדמות ניצחון. אחרי שבעקבות ראיון מוקדם יותר השנה של איברהים עבדול ראזאק, שקלו בעכו להטיל איסור להתראיין ללא אישור, אבל לבסוף ויתרו, היום הודיע היו"ר ציון וייצמן שמעכשיו מי שירצה להתראיין יצטרך לקבל אישור מהמאמן אלי כהן.

בנושאים המקצועיים: במחזור האחרון היה זה רועי דיין שהציל את שלוש דקות לסיום עם שער ניצחון על הפועל אשקלון ומחר הוא יפתח לבדו בחוד לאחר שערפאת נפצע שוב בעצם הבריח וייעדר. אבי כנפו וניקולאס פלצ'וק ימשיכו לקבל את הקרדיט בקישור ההתקפי, כאשר בחוליית ההגנה יערכו שני שינויים עקב פציעות: חנא נאסר יפתח כמגן שמאלי במקום שמעון הרוש הפצוע ואילו גבע ברקאי ימלא את מקומו של הבלם פידליס דמקאו. יחד עם זאת, דימקאו עשוי בכל זאת לפתוח. שחקני הרכש הטריים שגיב כהן, אלכסנדר זהבי ולואיס זומא יכללו בסגל.

כהן הזהיר היום את שחקניו מההתקפות המהירות של בני יהודה ומפדרו גלבאן. כמו כן הוא ביקש משחקניו ללחוץ על הקשרים האחוריים של בני יהודה ואמר להם: "אנחנו קבוצה עם אופי ולמרות שאומרים שנחלשנו, אנחנו עומדים במשימות ואפילו השגנו יותר נקודות בצורה יחסית מאשר בסיבוב הראשון".

יעמדו למבחן

בני יהודה: פדרו גלבאן

הקשר הארגנטינאי חוזר להרכב אחרי שבשבוע שעבר סופסל במשחק בטדי. בהיעדר חלוץ טבעי בהרכב, תיפול מרבית האחריות בחלק הקידמי על כתפיו של הקשר שמתקשה לגלות יציבות בתקופה האחרונה. משחק טוב שלו אמור להביא לזהובים שלוש נקודות יקרות.

הפועל עכו: שגיב כהן

נכון, כהן לא אמור לפתוח מחר, אבל יהיה מעניין לראות איך הוא חזר אחרי חצי שנה ברומניה בה שיחק בעמדה הטבעית שלו כקשר. אחרי שתופקד בעיקר כמגן בהפועל פתח תקוה, כהן מקווה שגם המאמן החדש שלו בעכו ימצא לו מקום בקישור, שם יוכל להביא את עצמו לידי ביטוי.

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עוז ראלי, ג'ורג' אמסיס, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, גבע ברקאי (פידליס דימקאו),חנא נאסר, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, אבי כנפו, ניקולס פלצ'וק, רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully