וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי

מספרת פנומנלית של רוני (78) הובילה את השדים האדומים לניצחון בדרבי ובריחה בפסגה. ארסנל ניצחה 0:2 את וולבס

אחרי שהמחזור ה-26 בפרמיירליג האנגלית הביא עמו לא פחות מ-43 שערים וגם מספר לא מבוטל של דרמות גדולות, נפתח היום (שבת) המחזור ה-27 ובמרכזו הדרבי של מנצ'סטר. ואם המחזור הקודם היה מדהים, אז מה תגידו על פתיחת המחזור הנוכחי ועל השער החלומי של ווין רוני, שסידר לשדים האדומים 1:2 כל כך חשוב על היריבה העירונית השנואה בעזרת שער אדיר שנכבש במספרת יפהפייה.

ווין רוני חלוץ מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
תזכרו טוב את הרגע הזה. רוני/GettyImages, Alex Livesey

מי שניצלה את איבוד הנקודות של סיטי היא ארסנל שניצחה 0:2 את וולבס מצמד של רובין ואן פרסי. לעומתה, ליברפול לא הצליחה לשמור על המומנטום החיובי במשחק בית נגד וויגאן, ושמטה יתרון בדרך ל-1:1 מאכזב. טוטנהאם שבה למקום הרביעי עם מהפך בדרך ל-1:2 בסנדרלנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 1:2

ה-12 בפברואר, הדקה ה-78 בדרבי של מנצ'סטר. תזכרו טוב טוב את הרגע הזה. מפני שאם וכאשר מנצ'סטר יונייטד תזכה באליפות 2010/11 זו תהיה הדקה שתוקרן ללא הפסקה בדי. וי. די של סיכום האליפות ובכלל באירופה העונה. הרגע בו ווין רוני ריחף כמו פרפר וכבש מספרת הירואית מ-11 מטר כדי לסדר לשדים האדומים 1:2 סופר חשוב על מנצ'סטר סיטי ולהוציא אותה כמעט באופן סופי ממאבק האליפות. הקבוצה של אלכס פרגוסון ביססה את עצמה במקום הראשון עם 57 נקודות, בעוד ליריבה העירונית יש 49 בלבד ומשחק עודף.

שתי הקבוצות עלו במערכים שכללו חלוץ אחד בלבד, כשאלכס פרגוסון העניק עדיפות לווין רוני (כנראה שהסקוטי בכל אופן ידע מה הוא עושה) על חשבונו של דימיטאר ברבאטוב הלוהט, בעוד רוברטו מאנצ'יני כמובן בחר בקרלוס טבז, שרק בשבוע שעבר חגג שלושער. דווקא למרות שמנצ'סטר סיטי הייתה קצת טובה יותר, נפל השער הראשון במשחק בצד השני. הגול של היונייטד (48) שוב התחיל בבעיטת שוער של אדווין ואן דר סאר, הכדור הגיע לריאן גיגס, ששלח כדור נהדר לנאני. הפורטוגלי חדר לרחבה ולמרות שפאבלו זבאלטה נשף בעורפו שלח כדור מצוין לפינה של ג'ו הארט, שהיה קצר מלהושיע.

בדקה ה-61 מאס מאנצ'יני בשיטת המשחק של חלוץ בודד והכניס למערכה את אדין דז'קו במקום ג'יימס מילנר. החלוץ, שהגיע לאחרונה מוולפסבורג, הביא את השינוי כבר אחרי ארבע דקות, לאחר ששון רייט פיליפס פרץ באגף ימין, יישר למרכז ומצא את החלוץ הבוסני, שבעט על גבו של דויד סילבה ומשם הכדור המשיך פנימה וקבע 1:1. הכל כבר היה נראה בשל לתיקו בדרבי הגדול, אלא שאז הגיעה הדקה ה-78. רוני מסר לנאני באגף ימין, הפורטוגלי הגביה לרחבה והחלוץ האנגלי ריחף באוויר וכבש מספרת מדהימה, שבוודאי תתמודד על שער השנה באירופה, כדי להעלות את יונייטד ל-1:2 יקר מפז.

ארסנל - וולבס 0:2

ארסנל התקשתה מאוד העונה לנצל איבודי נקודות של היריבות שלה בצמרת ודווקא בשבוע היחיד העונה בו מנצ'סטר יונייטד הפסידה, היא איבדה יתרון 4:0 במשחק בלתי נשכח בניוקאסל (4:4). אלא שהפעם התותחנים לא שמטו את היתרון ורשמו ניצחון 0:2 (מצמד של רובין ואן פרסי) חשוב במיוחד על יריבתם, שרק בשבוע שעבר ניצחה את השדים האדומים ורשמה ניצחונות כבר על מנצ'סטר סיטי, צ'לסי וליברפול.

הקבוצה של ארסן ונגר עלתה ליתרון בדקה ה-16 כשהגבהה של ססק פברגאס מצאה את ואן פרסי ברחבה והחלוץ ההולנדי התעופף ובעט מהאוויר ברגל ימין לפינה כדי לקבוע 0:1. השני של התותחנים הגיע בדקה ה-56 כשתיאו וולקוט הסילון סיים מתפרצת עם מסירת רוחב לואן פרסי, שבעט פנימה וקבע 0:2.

ליברפול - וויגאן 1:1

הבטן הצפופה של הליגה האנגלית גרמה לכך שבזכות כמה ניצחונות רצופים, ליברפול הגדולה פתאום נמצאת במקום השישי בטבלה, לא רחוק מאוד ממקום שמוליך למוקדמות ליגת האלופות. גם היום ולמרות תיקו 1:1 מול וויגאן הצליחו המייטי רדס להגדיל את הפער מסנדרלנד, שלא שיחקו היום. ליברפול עלתה ליתרון בדקה ה-24 כשהגבהה של פאביו אאורליו הגיעה דווקא מראשו של שחקן הגנה לראול מיירלש, שבעט מהאוויר פנימה בצורה נפלאה. בדקה ה-65 הצליחה וויגאן למצוא את השוויון מרגליו של סטיב גורי לאחר בישול של אנטולין אלקראז.

סנדרלנד - טוטנהאם 2:1

התרנגולים חזרו למקום הרביעי עם ניצחון חוץ מרשים באצטדיון האור. אסמואה גיאן אמנם העלה את סנדרלנד ליתרון כבר בדקה ה-11 עם בעיטה בסיבוב, אבל מייקל דוסון השווה בנגיחה בדקה ה-44 והקרואטי ניקו קרנצ'אר השלים מהפך בדקה ה-57 עם וולה נהדר ושוב חתם את שמו על שער ניצחון.

משחקים נוספים:

בירמינגהאם - סטוק 0:1

כבש לבירמינגהאם: ניקולה זיגיץ' (90).

בלקבורן - ניוקאסל 0:0

בלקפול - אסטון וילה 1:1

כבש לבלקפול: אליוט גרנדין (14), כבש לאסטון וילה: גבריאל אגבונלהאור (10), ז'אן מאקון הורחק (70).

עדכון ראשון: 16:34

ווין רוני חלוץ מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
האם זה השער שיחזיר אותו לחיים? רוני/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully