וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרון וויליאמס: "לעולם לא הייתי גורם לעזיבה של סלואן"

הגארד של יוטה מכחיש שהייתה לו יד בהתפטרותו של המאמן מהקבוצה. קארל: "ג'רי היה אחד מהמאמנים הטובים בהיסטוריה"

עם כל הכבוד למשחק המסקרן בין בוסטון סלטיקס ללוס אנג'לס לייקרס הלילה (בין שישי לשבת, 86:92 ללייקרס) במסצ'וסטס, במוקד העניין ב-NBA עמדה התפטרותו המפתיעה של ג'רי סלואן מיוטה ג'אז. המאמן בן ה-68 עמד על הקווים של הקבוצה מסולט לייק סיטי מאז 1988, הוליך אותה לשתי סדרות גמר והפך למאמן היחיד בהיסטוריה שמגיע ל-1,000 ניצחונות או יותר עם אותה קבוצה. אמש זה כאמור נקטע עם ההחלטה שלו לעזוב.

"הייתי אומר שהלם ועצב הן המילים לתאר את התגובה שלי", אמר מאמן וותיק אחר, ג'ורג' קארל, לפני משחקה של דנבר נגד דאלאס, "הוא היה, בלי כל ספק, אחד מהמאמנים האהובים עלי ואני חושב שאחד מהמאמנים הטובים בהיסטוריה של ה-NBA. לעזוב בצורה כזו זה מאוד עצוב".

גם מאמן הסלטיקס, דוק ריברס, התייחס לחדשות מיוטה: "היית יותר מדי בהלם מכדי שתהיה לי תגובה. זה תפס אותי לא מוכן, זה תפס את כולנו לא מוכנים. זה עצוב. אנחנו פשוט כל כך רגילים שהוא נמצא כאן בליגה. הוא עוזב, גם פיל ג'קסון יעזוב בקרוב. אני לא חושב שאנשים מבינים כמה זמן הם ביחד בליגה. נצטרך להתרגל לזה".

אחת מההשערות לעזיבתו של המאמן הוותיק הייתה יחסיו הרעועים עם רכז הקבוצה, דרון וויליאמס. בחלק מכלי התקשורת בארצות הברית סיפרו על מתיחות בין סלואן לשחקן לאורך כל העונה ושהאחרון הרגיש שהנהלת הג'אז לוקחת את הצד של וויליאמס. על פי הדיווחים, ויכוח במהלך מחצית המשחק האחרון של הקבוצה נגד שיקגו בלילה שבין רביעי ולחמישי, שבר את גב הגמל ובאותה נקודה סלואן החליט שדי לו.

"לעולם לא הייתי גורם לעזיבה של סלואן את יוטה. הוא הרבה יותר חשוב לקבוצה ולעיר ממני. זה לא מתפקידי", אמר וויליאמס, "אני לא רוצה להגיד שלי ולסלואן היו יחסים רעים, אבל הייתי אומר שהיו לנו חילוקי דעות. שנינו אנשים תחרותיים ושנינו מאוד עקשנים".

גם הג'נרל מנג'ר, קווין אוקונור, התייחס לדיווחים: "זה ממש לא הוגן כלפי דרון וזה מציב אותו באור שלילי. מי שהתחיל את השמועות הללו - או שיש לו מידע לא נכון או שהוא שקרן. הייתי אומר שהאפשרות השנייה היא הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully