וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין ייעדר כשישה שבועות

חדשות רעות לווסטהאם. החלוץ האירי פצוע ויחזור רק בסביבות סוף מארס. גרנט כבר לא בטוח לגבי העתיד שלו אצל הפטישים

אם לא די במצב הלא טוב שלה בטבלה, ווסטהאם קיבלה היום (שישי) חדשה רעה נוספת בדמות פציעתו של רובי קין בשוק, כזו שתשבית אותו לתקופה של כחודש וחצי. החלוץ האירי שהגיע לאחרונה בהשאלה מטוטנהאם, נפצע במשחק הליגה נגד בירמינגהאם בשבוע שעבר והיום מתברר שהוא לא יוכל לחזור לפני סוף מארס.

באגף החדשות הטובות יותר: בווסטהאם נרגשים מאוד מההכרזה הצפויה היום (שישי) על כך שהאצטדיון האולימפי שנבנה לכבוד המשחקים האולימפיים שיתקיימו בלונדון 2012 יהפוך לאצטדיונם הביתי, וזאת אחרי מאבק עם טוטנהאם שעל פי ההדלפות תישאר מאוכזבת. אלא שאברהם גרנט, כך עושה רושם, מבין שהעונה הנוכחית לא משחקת לטובתו.

ווסטהאם מתכננת לעזוב את אפטון פארק ולעבור לאצטדיון האולימפי בעונת 2014/5, אבל גרנט, שמאז שמונה למאמן הפטישים חזר שוב ושוב על כך שהוא רוצה לבנות במועדון המזרח לונדוני דברים לטווח ארוך, כבר לא בטוח שהוא יהיה שם כשזה יקרה. "שלוש שנים? שלוש שנים בכדורגל זה כמו 30 שנות חיים", אמר המאמן הישראלי, "אני אשמח לאמן פה. זה לא החלום שלי - יש לי חלומות אחרים - אבל אשמח עדיין להיות פה".

ווסטהאם תתארח מחר (17:00) אצל ווסט ברומיץ' למשחק תחתית חשוב וגרנט הוסיף: "המטרה שלנו היא להישאר בליגה ואני לא חושב שמגיע לנו לרדת. אנחנו נלחמים ונמשיך להילחם. הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא לרדת ליגה, אבל אני חושב שגם אם זה יקרה, לווסטהאם מגיע אצטדיון חדש. האוהדים של הקבוצה יתמכו בה בכל ליגה בה היא תהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully