וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שחורציאניטיס וטראוויס יועמדו לדין

11.2.2011 / 9:36

באיגוד הכדורסל מתכוונים להחמיר עם שני השחקנים שהלהיטו את הקטטה בגמר הגביע. עם בלו ובנקס יסתפקו כנראה בקנס

במכבי תל אביב מנוסים בכל מה שקשור לחזרה לשגרה אחרי זכייה בתארים, ובכל זאת הפעם הם יצטרכו להתמודד גם עם ההשלכות של הקטטה ההמונית בעיצומו של משחק הגמר נגד ברק נתניה (70:106 למכבי תל אביב). כזכור, סופוקליס שחורציאניטיס ודייויד בלו הורחקו מהמשחק, כמו גם רומאו טראוויס ואדריאן בנקס מנתניה. לטענת אנשי מכבי תל אביב ומקורביהם בסיום המשחק, לא היה כל צורך להרחיק את בלו, אך אנשי נתניה מנגד טענו כי מספר פעמים במהלך המשחק השתמש המתאזרח במרפקיו תוך כדי משחק.

גורמים באיגוד השופטים הצדיקו את החלטת שלישיית השופטים יערי רייניש, גילי עובד ועמית בלק, להרחיק את הארבעה, וההערכות הן כי הדוח שיוגש יחמיר בעיקר עם טראוויס מנתניה, שזרק לרצפה את בלו, ועם שחורציאניטיס שהכה באגרופים את טראוויס בעודו על הפרקט. בלו ובנקס צפויים לקבל רק את העונש האוטומטי על הרחקה, קנס של 12 אלף שקלים. היועץ המשפטי שוקי קרמר יקבל את הדוח וצפוי להחליט על האם להעמיד לדין בתחילת השבוע. הכרעת הדין תינתן ביום חמישי הקרוב.

"המכות זה לא מה שייזכר, קרה בעבר לצערנו בכדורסל שהרימו ידיים, לצערנו קרה גם הערב, אנחנו לא אוהבים את זה, לא רוצים שזה יקרה, שחקנים יועמדו לדין. אבל זה חלק מהמשחק", התייחס יו"ר איגוד הכדורסל שי שני לתקרית אמש, "אלימות זו אלימות. זה לא משנה אם זה נעשה אל מול מאה אלף צופים או אל מול עשרה צופים. כשיש אלימות היא צריכה להיות מטופלת בצורה הקשה ביותר, כמות הצופים היא לא המדד לגודל העונש. הקנס האוטומטי חל לגבי שחקני ליגת העל, ההחלטה לגבי ההעמדה לדין היא בידי היועץ המשפטי של האיגוד, אני סומך עליו והוא עושה את עבודתו נאמנה, הענישה היא לא בגלל כמות הצופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully