וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקס על המוליכה?

עירוני רמת השרון יוצאת לקרב חוץ מול מכבי אחי נצרת. בשנים האחרונות, השתיים סיימו בעיקר בתיקו במפגשים ביניהן. מוליכת הלאומית הגאה שוב תיעצר בעילוט?

במשחק המרכזי של יום שישי, מולכת הליגה הלאומית, עירוני רמת השרון, יוצאת למשחק חוץ אצל מכבי אחי נצרת ממרכז הטבלה. האם החבורה של מומי זפרן מסוגלת לעשות צעד נוסף בדרך לליגת העל אחרי ה-0:4 על כפר סבא במשחק העונה? האם היריבה מסוגלת להפתיע במגרשה הביתי? אנחנו עוזרים לכם להתכונן למשחק עם כמה סטטיסטיקות ועובדות חשובות שאף פעם לא מזיק לדעת לפני ההימור. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 3-4: מכבי אחי נצרת - עירוני רמת השרון

* סטטיסטיקה כללית:

רמת השרון מגיעה להתמודדות במצב רוח מרומם. ה-0:4 הענק במשחק העונה שלח מסר לליגה, החזיר את הקבוצה למקום הראשון והשכיח את שני הפסדי הבכורה שקדמו לו. גם אחי נצרת מגיעה לאחר ניצחון גדול, 1:5 בבת ים, אך היא לא מצליחה לייצר העונה מומנטום. בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, ניצחה נצרת רק פעם אחת. יחד עם זאת, אסור לשכוח שלולא הורדת הנקודות, הקבוצה של שמעון הדרי הייתה נאבקת על הכרטיס לפלייאוף העליון. שימו לב לנתון הבא, שישה משבעת המפגשים האחרונים בין השתיים בכל המסגרות הסתיימו בתיקו. הפעם האחרונה שנצרת גברה על יריבתה הייתה בפברואר 2008 (1:2), לפני שלוש שנים.

* כמות שערים:

רמת השרון היא הכובשת המצטיינת בלאומית עם 38 שערי זכות ובמשחקיה נכבשים 2.5 שערים בממוצע. גם אחי נצרת היא אחת הקבוצות האטרקטיביות בליגה ונהנית מהתקפה פוריה וטובה. כבר אמרנו ששיה מפגשים בין השתיים בשנים האחרונות הסתיימו בתיקו וזה המקום להוסיף שבחמישה מהשישה התוצאה הסופית הייתה 1:1, כולל במפגש בסיבוב הראשון ברמת השרון.

* ההימורים שלנו:

אחי נצרת - רמת השרון 2, היחס: 1.80
אנדר/אובר שערים (2-3) 2, היחס: 3.05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully