וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנר: "אין אחד שלא קיבל מרפק לפנים מבלו"

10.2.2011 / 23:23

בברק נתניה התקשו להשלים עם אירועי גמר הגביע. יושב ראש המועדון: "צריך להביא את הגביע לשופטים. הם עשו לנו עוול"

מגד גוזני

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: דורון שטיין

ברק נתניה יכולה להיות מרוצה מעצמה. אחרי שחוותה בעונה שעברה עונה גדולה, הקבוצה של אריק אלפסי הייתה קרובה אבל עדיין רחוקה מלהשיג תואר ראשון אחרי שהובסה 106:70 על ידי מכבי תל אביב. למרות זאת, ברור שהתקרית לקראת סוף הרבע השלישי בהשתתפות רומאו טראוויס, דייויד בלו, סופוקליס שחורציאניטיס ואדריאן בנקס תיזכר כנראה יותר מהכל.

"למכבי יש סגל עמוק והם עשו עבודה טובה בלהתיש אותנו ומשם היה קשה לנו להתאושש", ניסה כריס ווטסון להסביר את ההפרש. "לא ראיתי מה קורה עם טראוויס והשאר, המשחק הפך להיות פיזי ואנחנו קצת היינו מתוסכלים. דברים כאלה קורים, זה כדורסל. לא דיברנו על לא להיות בשיא שלילי באף שלב של המשחק".

אריק אלפסי, מאמן הקבוצה: "אני גאה בבחורים שלי, בשחקנים ובמועדון ברק נתניה על המעמד הזה שהגענו אליו. אני קצת לא רוצה להתנצל, אבל האירוע היה קצת מיותר ולא מתאים למעמד. יכולנו להופיע קצת אחרת, בעיקר במחצית הראשונה. צריך לדעת שפערי הרמות גדולים מאוד, ניסינו לתת הכל וזה לא הספיק היום. להיות במעמד הזה זה גאווה בשביל המועדון שלנו. אני מודה לאוהדים שעודדו אותנו גם בסיום המשחק, כך נראה גמר גביע בישראל. יש פערי רמות גדולים, מכבי לא צריכים להתנצל על שום דבר. מכבי החזירו את כוח ההרתעה אליהם והם נראים מדהים. נתרכז בליגה וביורוצ'אלנג', הליגה חשובה לנו ויש לנו משחק חשוב ביום ראשון באשקלון".

אוריה גור צפוי לעזוב את ברק נתניה

צביקה בלנקטיני, יושב ראש ברק נתניה, חושב שמי שגרמו לקבוצתו להפסיד בקרב על התואר הם השופטים, כשאמר: "צריך להביא את הגביע לשופטים. קיבלנו מכות, השופטים עשו לנו עוול. טראוויס הפך את בלו אחרי שהוא הכניס לו מכה לפנים. השופטים הפכו את המשחק להכי רחוק מספורטיבי שיש".

שמוליק ברנר גם הוא מאשים את השיפוט, ואמר: "לא רציתי לדבר על השופטים, אבל אני חייב להגיד שאין אחד שלא קיבל מרפק לפנים מבלו. בטוח שזה היה מיותר, אבל צריך לראות מי התחיל באירוע ומה היה שם, זה הכל. לא קל לשחק מול מכבי כאן, כל הכבוד להם, הם קבוצה מצוינת, הם בטח לא ניצחו בגלל המכות. מאוד קשה לשחק כאן נגדם, הם בכושר מדהים. אנחנו צריכים להתרכז בצרות שלנו. אנחנו מועדון צעיר, זו שנה שנייה שלנו בליגת העל. האוהדים של ברק נתניה צריכים להיות גאים היום למרות התבוסה.

"אין הרבה מה לומר, לא היינו מספיק חזקים, לא קלענו באחוזים מספיק טובים, וזה מבחינתנו היה המפתח", הוסיף ברנר. "ברגע שזה לא קרה, עם הלחץ, החטיפות והכל, הם פתחו פער שאנחנו כבר לא יכולנו לסגור".

אלירן גואטה: "כל הכבוד למכבי על משחק מצוין שלהם. אני גאה בקבוצה ובעיר שלנו שמגיעה למעמדים האלה שנה שנייה ברציפות. חבל שלא הצלחנו להראות יכולת יותר גבוהה, מזל טוב למכבי ותודה לאוהדים שלנו".

אגב, משחק הגמר היה ככל הנראה משחקו האחרון של אוריה גור העונה בברק נתניה. הגארד הישראלי (24, 1.85) שגדל בנתניה ביקש לעזוב לאור ירידה במעמדו עם צירופו של ליאור שגב, ומנהל מגעים מתקדמים עם מכבי ראשון לציון שמחפשת חיזוק לעמדת הרכז, ואף הייתה מעוניינת בשגב לפני חתימתו בנתניה. בין הצדדים יש סיכום עקרוני וגור צפוי לחזק את הסגל הכתום בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully