וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקטטה ההמונית בגמר גביע המדינה

בלו, שחורציאניטיס, טראוויס ובנקס היו מעורבים בתגרה חריפה לקראת סיום הרבע השלישי. היווני התפרע בחדר ההלבשה

ברני ארדוב

צפו במהומות במהלך גמר גביע המדינה באדיבות הערוץ הראשון
http://www.iba.org.il

עריכה: דורון שטיין

לא כך היה אמור להתפתח גמר גביע המדינה בכדורסל, כאשר לא פחות מארבעה שחקנים הורחקו במהלך המשחק בין ברק נתניה למכבי תל אביב. בסיומו של דבר הצהובים חגגו זכייה מספר 38 בגביע אחרי 70:106, אך הגמר הזה ייזכר בעיקר בשל האירועים במהלכו.

ארבע דקות לסיום הרבע השלישי התפתחה מהומה כאשר דייויד בלו ורומאו טראוויס התקוטטו ושלחו אגרופים אחד לשני, כאשר אל הבלגאן שהתחולל הצטרפו גם סופוקליס שחורציאניטיס ואדריאן בנקס, שתרמו באגרופים משלהם והביאו להפסקת המשחק למשך כעשר דקות.

בסופו של דבר החליטו השופטים ובראשם גילי עובד להרחיק את ארבעת השחקנים, שירדו לחדר ההלבשה. גם לאחר שנשלחו השחקנים למקלחת מוקדמת, לא נרגעו ארבעת המורחקים וביניהם שחורצינאיטיס, שקיבל קשה מאוד את החלטת השופטים להרחיקו. הסנטר היווני, שזעם, השתולל בחדר ההלבשה הצהוב ולא נרגע.

בעקבות התקרית החריפה כל שחקן ייקנס אוטומטית ב-12 אלף שקל כאשר היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל שוקי קרמר יחליט האם להעמיד אותם דין זאת על פי דו"ח השיפוט שיוגש אליו.

מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט, התייחס לקטטה בסיום ואמר: "מאוד חבל לי על מה שקרה ועל הקטטה. שתי הקבוצות היו צריכות להתנהג הרבה יותר טוב, על החלק שלנו אני מתנצל, אנחנו לא צריכים לראות דברים כאלה במשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully