וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - מכבי ת"א: דור מיכה פותח בהרכב הצהוב

11.2.2011 / 12:02

איוניר הגיע להבנות עם מדוניאנין לאור הגעתו המאוחרת ממשחק נבחרתו, ויעלה את שחקן הנוער של המועדון ב-11 מול הפועל ר"ג

עדכון ראשון 15:26 11/2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ב-21 משחקי ליגה, השיגה הפועל רמת גן ניצחון בודד מתחילת העונה.

* הקבוצה מרמת גן צירפה לא פחות מ-10 שחקנים חדשים (המספר הרב ביותר בליגת העל) לסגל מאז שנפתח חלון ההעברות (אאורליוס סטאפונקה, אובודו אוקוצ'ה, ג'ונתן אסוס, עודד אלקיים, טל חן, ציון צמח, דן רומן, דודי פדלון, שחר סימנטוב ושלומי אדרי), זאת לעומת, מכבי תל אביב, הקבוצה היחידה שלא צירפה אף שחקן.

* אלירן עטר (8 שערים) והאריס מדוניאנין (7 שערים) הבקיעו יותר שערים מסך ההבקעות של הפועל רמת גן בכל העונה, שכבשה 13 שערים בלבד.

* רמת גן ספגה העונה לפחות שער אחד בכל משחקי הבית.

* עודד אלקיים (23), שיפתח כמגן ימני ברמת גן, ודמיטאר רנגלוב (28), שצפוי לשחק מולו באגף שמאל של התקפת הצהובים, נולדו באותו יום וחגגו השבוע את יום הולדתם ב-9.2.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן

המאמן ירון הוכנבוים יחסר את דימיטאר טלקיסקי הפצוע וכן את הקשר האחורי תמיר פור. באופן מפתיע, הוכנבוים לא תירגל הרכב אתמול וביום ונראה שהוא שומר את הקלפים קרוב לחזה. יחד עם זאת נראה שהמאמן יעלה בהרכב יחסית הגנתי ועם שלושה קשרים אחוריים, שאחד מהם עשוי להיות יקיר שינה שמתופקד בדרך כלל כבלם. שחר סימנטוב, שהגיע בשבוע האחרון, יכלל בסגל. ברמת גן מקווים שתנאי המגרש הגרועים בווינטר יקשו על השחקנים הטכניים של האורחת.

מכבי תל אביב

האריס מדוניאנין נחת רק אמש (שישי) בישראל, אחרי טיסה ארוכה מארצות הברית, לאחר שנטל חלק במשחק נבחרתו, בוסניה, נגד מקסיקו ביום חמישי לפנות בוקר. מדוניאנין שוחח עם המאמן איוניר והשניים הגיעו ביחד להבנה לפיה הוא לא יפתח בהרכב. מי שתורגל במקומו ויפתח על חשבונו ב-11 הוא קשר נבחרת הנוער דור מיכה.

על פי התרגול נראה כי איוניר יפתח עם דימיטאר רנגלוב ואלירן עטר תורגלו בחוד, ושבדומה להרכב בדרבי, ג'יבריל סידיבה וגיז'רמו ישראלביץ' ימשיכו לשתף פעולה בקישור האחורי. יובל אבידור שהיה השבוע על סף מעבר לקרית שמונה, נותר מחוץ לסגל זה השבוע השני ברציפות והגיב באכזבה גלויה. גם שרן ייני שוב לא נכלל בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: ג'ונתן אסוס

הקשר הצרפתי הובא כרכש לאחת העמדות הכי בעייתיות העונה בקבוצה - הקישור האחורי. מכבי אמורה לתקוף ולשלוט מרבית המשחק, ואסוס יהיה זה שיצטרך לעזור לחוליית ההגנה. אולי דווקא העובדה שנזרק בבושת פנים מקרית שלום תגרום לו לעודף מוטיבציה שתפגע בתפקודו או שמא תעזור לו?

מכבי תל אביב: דמיטאר רנגלוב

אחרי שער מצוין שלו בדרבי, במכבי מצפים מרנגלוב להמשכיות אחרי שהוא לא הרבה לכבוש מאז פתיחת העונה. שער מוקדם של רנגלוב, או אחד מחבריו לחולייה הקידמית עשוי להפוך את המשחק לקל יותר עבור הצהובים.

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, אלין טופוזקוב, דודי פדלון (תמיר בן עמי), יקיר שינה, ג'ונתן אסוס, דן רומן, ציון צמח, לירון דיאמנט (קרלוס צ'קאנה), אובודו אוקוצ'ה.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גיז'רמו ישראלביץ', דור מיכה, מאור בוזגלו, דמיטאר רנגלוב, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully