וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש: דימיטאר מקרייב סובל משבר בארובת העין

10.2.2011 / 21:35

חלוץ מ.ס אשדוד נפצע במשחק הידידות של נבחרת בולגריה נגד אסטוניה. אם החששות יתאמתו הוא צפוי להיעדר כחודשיים

חלוצה הבולגרי של מ.ס.אשדוד, דימיטאר מקרייב, הובהל הערב לבית החולים תל השומר עם חשש לשבר בארובת העין ובשעות הקרובות הוא ייבדק ותתברר חומרת הפציעה. מקרייב נטל אמש חלק במשחק נבחרתו בולגריה נגד אסטוניה, שנערך באנטליה שבטורקיה. בסביבות הדקה ה-10 ספג החלוץ מרפק בעינו משחקן יריב אולם המשיך לשחק עד לסיום המשחק מבלי שהוחלף (ואף סחט את הפנדל הראשון במשחק שהסתיים ב-2:2 ושבו כל השערים נכבשו בפנדלים). עוד לפני שעלה לטיסה ארצה דיווח מקרייב לאנשי אשדוד כי עינו התנפחה, מדממת והוא סובל מכאבים.

עם נחיתתו הערב הוא הובהל כאמור לבדיקות וצילומים בתל השומר, ועל פי אבחנות ראשוניות של רופא הקבוצה נראה כי מדובר בשבר בארובת העין. אם יתאמתו החששות ואכן מדובר בשבר, מקרייב צפוי להיעדר חודשיים לפחות, דבר שמעמיד את מעברו לקיריליה סובייטוב הרוסית בספק גדול. כזכור, עוד לפני משחקה של הנבחרת הבולגרית, שהה מקרייב ארבעה ימים במחנה האימון של סובייטוב וראשיה אף פתחו במשא ומתן כספי מול ג'קי בן זקן על רכישת כרטיסו של החלוץ, אולם כרגע כאמור העסקה נמצאת בספק רב.

בתוך כך, הערב אשדוד ערכה אימון נוסף לקראת משחק הליגה בשבת נגד מכבי חיפה. בתום האימון המשיכו השחקנים לארוחה משותפת ששולמה על ידי עידן שדה ועידן שריקי, שנענשו על כך שלא חזרו מהמשק בבאר שבע בשבת האחרונה עם שאר חבריהם באוטובוס הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully