וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי של מאני טיים

מנצ'סטר יונייטד תנסה לברוח, מנצ'סטר סיטי תנסה לקצץ בהפרש והשתיים מבטיחות משחק ענק באולד טראפורד ביום שבת. איך זה ייגמר? ומי יכבוש יותר שערים, קרלוס טבז או ברבאטוב?

משחקים 29-33: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי

מצב הקבוצות:

אם מנצ'סטר סיטי רוצה באמת לזכות באליפות העונה, זו בדיוק ההזדמנות שלה לעקוץ את השחקנים של אלכס פרגוסון שמגיעים אחרי ההפסד 2:1 לוולבס ומבינים שזו ההזדמנות שלהם לחזור למסלול הניצחונות. יונייטד כידוע מוליכה את הטבלה ומקדימה את סיטי, שנמצאת במקום השלישי, בחמש נקודות.

29: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי:

על יונייטד יש לחץ רב להביא תוצאות ובטח בדרבי של מנצ'סטר. השחקנים של פרגוסון מגיעים בדרך כלל מרוכזים למשחקים המרכזיים, אבל נוטים לא פעם לאבד נקודות וכולנו זוכרים את ה-4:4 הענק מהעונה שעברה שמנע מהאדומים לחגוג. אנחנו הולכים על תוצאת תיקו. ההימור: איקס (3.15)

30: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי (1+)

בואו נזרום עם ההימור הקודם, כשהפעם אפשר לנצל את העובדה שניתן יתרון לסיטי כדי להמר עליה. כך אנחנו גם מרוויחים במקרה שהמשחק נגמר בתיקו או לחילופין אם סיטי תחולל הפתעה גדולה. ההימור: 2 (1.80)

31: אנדר/אובר שערים (2-3):

אפשר להניח ש-3:4 כמו אז לא ממש יהיה לנו, אבל אנחנו מריחים שהולכים להיות פה שערים והגנות שנפרצות. כמה שערים? 0 או 1? 2 או 3? ארבעה שערים ומעלה? להערכתנו אנחנו הולכים לקראת שניים או שלושה שערים במשחק. ההימור: איקס (1.90)

32: דימיטאר ברבאטוב - קרלוז טבז:

שני השחקנים נמצאים במוקד העניינים בקבוצות שלהם, אבל לטבז יש הרבה יותר מה להוכיח והעובדה שהארגנטינאי מביא את עצמו גם למשחקים גדולים יכולה לעזור לו לסיים עם יותר שערים מאשר החלוץ הבולגרי. ההימור: 2 (2.95)

33: אנדר/אובר קרנות (10-12):

הולך להיות לנו משחק מהיר, זה בטוח, מה שאומר שהקבוצות תלכנה לנקודת הקרן לא מעט פעמים. הרף אמנם קצת גבולי, אבל אנחנו מאמינים שזו בדיוק תהיה כמות הקרנות במשחק, 10 עד 12. ההימור: איקס (2.6)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully