וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הפיתרון הכי קל לקבוצות זה לפטר מאמנים"

מאמן ווסטהאם מביע סולידריות עם רוברטו די מתאו שפוטר מווסט ברומיץ', אותה הוא יפגוש בשבת: "הכל יכול לקרות נגדם"

עדיין במקום האחרון, ווסטהאם ואברהם גרנט מקווים לנצל את משחק החוץ נגד ווסט ברומיץ' בשבת כדי להתקדם במאבק כנגד הירידה. הפטישים יפגשו את הקבוצה שפיטרה השבוע את רוברטו די מתאו, שנוצח ב-13 מ-18 המשחקים האחרונים של ווסט ברומיץ', שמודרכת כעת על ידי מייקל אפלטון. בינתיים הדיווחים היום (חמישי) הולכים לכיוונו של כריס יוטון שימונה לתפקיד, אך זה עדיין לא קרה.

"זה יהיה משחק קשה וזה לא פשוט מכיוון שכל השחקנים רוצים להרשים את המאמן החדש שיגיע", העריך גרנט. "אתה אף פעם לא יודע אם יהיה משחק קל או קשה. לפעמים כשאתה משחק בבית אתה חושב שזה קל יותר, אבל במשחק כזה הכל יכול לקרות. אני מקווה שהשבוע יהיה טוב עבורנו ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים לקחת את הנקודות כדי להישאר בליגה. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח את המשחק".

גרנט גם הפגין סולידריות וסימפטיה לעבר די מתאו האיטלקי שסיים את תפקידו, ואמר: "זו לא תהיה הפעם הראשונה ובטח לא האחרונה שזה קורה. אני חושב שזה תמיד הפיתרון הקל ביותר בקבוצות, אבל לפעמים הפיתרון הזה הוא לא הפיתרון הנכון. אני תמיד מצטער עבור מאמנים שמפוטרים, ובמיוחד עבורו. הוא לקח את הקבוצה מהצ'מפיונשיפ לפרמיירליג. הוא החל את העונה טוב מאוד ואני חושב שבזמנים קשים כולם צריכים להיות יחד. אני חושב שאנשים לא מוכנים להיות סבלנים כשאתה רוצה לבנות קבוצה עם יסודות טובים, וזה לא נותן יציבות".

גרנט גם התייחס למצב הקשה של ווסטהאם, ואמר: "דיברנו עם השחקנים על זה, כבר פעמיים ברחנו מהשלישייה האחרונה, אבל תמיד לקחנו שני צעדים קדימה וצעד אחד אחורה. התוצאות האחרות לפעמים הולכות נגדנו כמו בשבועיים האחרונים וזה נראה כאילו שיש לנו שבוע אחד טוב ואז עוד שבוע לא משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully