וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבז: "אוהדי מנצ'סטר יונייטד לא מעניינים אותי"

כוכב מנצ'סטר סיטי שיזכה לשריקות צורמות בדרבי בשבת, ציפה לקבלת פנים אחרת: "אולי חלק מהם לא מבין עדיין מדוע עזבתי"

ביום שבת יכולה הפרמיירליג לקבל תפנית חדה במסגרת המחזור ה-27, כאשר ייערך הדרבי של מנצ'סטר בו תפגשנה היונייטד והסיטי במשחק שיתקיים באולד טראפורד (שבת, 14:45, שידור ישיר בספורט1). האם התכולים יצליחו להנחיל הפסד שני ברציפות לקבוצה של אלכס פרגוסון, שעד המחזור הקודם לא נוצחה כלל בליגה, או שמא השדים האדומים יחזרו לנצח לאחר שהפסידו לאחרונה בטבלה, וולבס?

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני מחזיקה במשחק עודף על היונייטד, אבל הצליחה, הודות להפסד של השדים, לצמצם מהם את הפער לחמש נקודות, כשניצחון של התכולים יצמק אותו לשתי נקודות בלבד, כשגם שאר קבוצות הצמרת יוכלו אז לקזז עוד את הפער מהמוליכה. המשחק הראשון בין השתיים בסיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום הסתיים בלי שערים.

מי שישוב לאולד טראפורד ויזכה כמובן להרבה קריאות לא מחמיאות יהיה כוכב הסיטי, קרלוס טבז, שכזכור חצה לפני כשנה וחצי ישירות את הכביש. הארגנטינאי, שנופה מסגל נבחרתו לקראת משחקה מול נבחרת פורטוגל, כבש העונה כבר 20 שערים וישמח מאוד להבקיע גם לאדווין ואן דר סאר.

טבז לא חושש מקריאות הקהל, לאחר שהתרגל אליהן כבר בעונה שעברה: "לא אכפת לי שאוהדי היונייטד ישרקו לי בוז. זה לא מפריע לי, הם לא מעניינים אותי ואני לא חושש להגיע לאולד טראפורד. הם גם שרקו לי אשתקד, אבל אני יכול להבין את זה, בתור אוהד. הם רוצים להגן על הקבוצה שלהם.

"אוהדי מנצ'סטר יונייטד לא יכולים לטעון שלא נתתי את כולי לקבוצה", הוסיף טבז. "אולי חלק מהם עדיין לא מבינים מדוע עזבתי את הקבוצה. אבל אני מקצוען ולמדתי לחיות עם הבוז. זה לא משפיע עליי כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully