וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק 1:1 לרמת השרון נגד אחי נצרת, בת ים הפתיעה

זפרן ושחקניו רצו להגדיל את הפער בפסגה, אבל הסתפקו בתיקו בעילוט. רעננה פישלה מול הכח, בת ים הפתיעה את בני לוד

המחזור ה-22 בליגה הלאומית נפתח אתמול (שישי) כשבהתמודדות המרכזית נפרדו אחי נצרת והמוליכה רמת השרון ב-1:1. מבחינתה של רמת השרון מדובר באכזבה מסויימת, שמגיעה אחרי 0:4 גדול על הפועל כפר סבא וציפייה להגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות לפחות זמנית.

עוד אתמול: בית"ר שמשון תל אביב והפועל הרצליה נפרדו ב-2:2, בעוד מכבי באר שבע גברה על אחווה עראבה 0:1. בשבת איכזבה הפועל רעננה עם 1:1 ביתי מול הכח עמידר רמת גן שהותיר אותה במרחק תשע נקודות מהפסגה, בעוד עירוני בת ים הפתיעה עם ניצחון חוץ 0:1 בבני לוד. המחזור יושלם כרגיל ביום שני.

משחקי שישי

אחי נצרת - עירוני רמת השרון 1:1

אחרי ה-0:4 הענק על הפועל כפר סבא במחזור הקודם והחזרה למקום הראשון, רמת השרון רצתה לעשות עוד צעד בדרך לליגת העל, אבל הסתפקה בנקודה והיא עשויה לאבד שוב את הפסגה. רן רול העלה את המקומיים ל-0:1 בדקה ה-17 ובמחצית הוציא מומי זפרן את אורן ניסים הפצוע והעלה במקומו את אחמד דיאב. האחרון לא המתין זמן רב כדי לגמול ובדקה ה-49 קבע שוויון ופתח את המשחק מחדש. בהמשך רמת השרון הייתה קרובה בהמשך להשלמת המהפך, אבל משה אבוטבול, שקיבל את הכדור מול שער כמעט ריק, בעט שטוח וחלש ואדהם האדיה הציל מהקו. בסיום 1:1.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל הרצליה 2:2

בית"ר שמשון יצאה בשבוע שעבר לדרך חדשה עם 0:4 בעראבה, אבל היום עמדה בפני מבחן קשה יותר והסתפקה בנקודה. שער עצמי של משה משען בדקה ה-12 העלה את הקבוצה של ארז בנודיס ל-0:1 לפני שעידו לוי השווה (51). שרון גורמזנו החזיר את היתרון למארחת עם שער בדקה ה-68, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לגיא עובדיה, שקבע 2:2 בדקה ה-87.

מכבי באר שבע - אחווה עראבה 0:1

מכבי באר שבע הגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות בלבד, אבל את הזדמנות הפז לנצח את נועלת הטבלה החלשה אפילו היא לא הייתה יכולה לפספס, גם בלי ינון ברדה שעבר להפועל ראשון לציון. רן מלכה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-70.

משחקי שבת

הפועל רעננה - הכח עמידר רמת גן 1:1

האורחים אמנם לא ניצחו מאז אמצע אוקטובר ועוד עלולים למצוא עצמם בליגה א' הם לא יתחילו לאסוף ניצחונות, אבל זה לא הפריע להם לתקוע מקל בגלגלים של הפועל רעננה המדורגת שלישית. הקבוצה של אייל לחמן, שחזרה לארח ברעננה אחרי תקופה ארוכה בקופסה בנתניה, נכנעה כבר בדקה השישית לשער של עומר רפס, ועסקה במרדף אחר הכח עמידר רמת גן. שניר שוקר הצליח למצוא את השוויון בדקה ה-42, אבל רעננה לא השיגה יותר מזה וסיימה בעוד תיקו מאכזב שמותיר אותה במרחק תשע נקודות מהפסגה.

בני לוד - עירוני בת ים 1:0

המארחים הגיעו למשחק כקבוצה החמה של הליגה עם שלושה ניצחונות רצופים, ובמשך מרבית המשחק היה נדמה שהרצף הזה יימשך, עם שליטה של לוד במגרש. אלא שדווקא אז, הקבוצה מבת ים שהובסה במחזור הקודם 5:1 בידי אחי נצרת וגררה אחריה שלושה הפסדים רצופים השיגה ניצחון חוץ גדול, משער בודד של יונתן רביבו בדקה ה-77. לוד חיפשה נואשות את השיוויון אך לא מצאה אותו, ובת ים משיגה שלוש נקודות יקרות שמרחיקות אותה מהתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully