וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קולאוטי: "מרגיש טוב במכבי תל אביב"

10.2.2011 / 17:02

החלוץ הכחיש שהוא מעוניין לעזוב: "המאמן דיבר איתי וזה מספיק". איוניר: "הבהירו לי כשחתמתי שזה הסגל עד סוף העונה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ומוטי איוניר, שפתח את הקדנציה שלו בקבוצה עם ארבעה ניצחונות, לא הצליחו לנצח בשני המשחקים האחרונים. לאחר שהפסידו 3:1 להפועל פתח תקוה והודחו מגביע המדינה בצורה די מביכה, סיימו הצהובים בתיקו 1:1 בדרבי מול הפועל ונראו טוב יותר, כשגם התוצאה נחשבה סבירה עבורם. ביום שבת תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ מול הפועל רמת גן במסגרת המחזור ה-22, במה שאמור להיות המשחק הנוח ביותר לחזור בו למסלול הניצחונות. מכבי, שנמצאת במקום השלישי עם 42 נקודות, שש פחות ממכבי חיפה המוליכה, תנסה להתקרב מעט לפסגה וליריבתה העירונית, לה יש 46 נקודות.

לאימון הקבוצה שבו היום מאור בוזגלו ויואב זיו מהנבחרת הבוגרת וריף פרץ מהנבחרת הצעירה. לעומתם, מי שחסרו הם דמיטאר רנגלוב, ששיחק עם נבחרת בולגריה מול אסטוניה ונחת בשעות הערב, וכן האריס מדוניאין, שינחת רק ביום שישי, לאחר ששיחק במדי בוסניה מול מקסיקו. המאמן איוניר הודיע על צירופם באופן קבוע לסגל הקבוצה הבוגרת חמישה משחקני קבוצת הנוער: דור מיכה, מונס דאבור, אורי כהן, רועי קהת ומשה לוגסי.

קולאוטי: "אם אני על הספסל, זה אומר שאני לא מספיק טוב"

רוברטו קולאוטי ביטל את הדיבורים על רצונו לעזוב את הקבוצה: "היום אני יכול להגיד שאני מרגיש טוב בקבוצה והכל מעולה. לפני הדרבי עם הפועל תל אביב הייתה לי שיחה עם מוטי איוניר (איוניר, ר"ב) והוא אמר לי שהוא רוצה שאשאר ואהיה במכבי. מבחינתי זה מספיק וכל מה שהיה זה מספיק. יכולות להיות לך עונות טובות או פחות טובות, אבל כשיש לך עונות פחות טובות אתה צריך להישאר אופטימי ולעבוד קשה יותר באימונים. בשביל לעשות את הדברים שאולי בעונות אחרות היו באים לך בקלות יותר. אני לא מאוכזב, אבל אני יכול לתת יותר כדי להיות טוב יותר".

החלוץ התייחס גם למיעוט שערי הקבוצה ולשינוי שחל מאז בואו של איוניר: "אני חושב שיש שינוי בתקופה האחרונה ואנחנו מגיעים ליותר מצבים. נגד סכנין כבשנו שלושה שערים ונגד אשדוד ארבעה. בכל מה שקשור לקבוצה עצמה ולשיטת המשחק זה לא משהו שצריך לשאול אותי, אלא את המאמן. יש לי רק חמישה שערים, ואני חושב שאני יכול לתת יותר ובשביל זה אני עובד קשה ומנסה להגיע לתוצאות טובות יותר. אחד הדברים הכי חשובים עבור חלוצים זה להגיע למצבי הבקעה. יש משחקים בהם אתה מגיע להרבה מצבים, אבל לא מבקיע ואז אתה חוזר הביתה עצבני ומנסה לחשוב על זה שלא הבקעת שער. הבעיה האמיתית היא כשאתה מגיע למצבים ולא כובש".

על העובדה שאיבד את מקומו בהרכב בשבועות האחרונים, אמר קולאוטי: "מבחינתי, מה שהמאמן אמר נכון. מי שצריך להיות בהרכב יהיה. אם אני על הספסל זה אומר שאני לא מספיק טוב להרכב , ברור שאני רוצה להיות שם ואעשה הכל בשביל לפתוח ולשחק. כל מה שקשור לזה שרציתי ללכת, זה כבר היסטוריה ואין יותר מה לדבר על זה".

החלוץ נשאל האם לדעתו מכבי תל אביב מספיק טובה כדי להתמודד על האליפות: "למרות כל הדברים הלא טובים שהתקשורת אומרת עלינו, אנחנו בסך הכל 6 נקודות מהמקום הראשון, ועם הקיזוז זה רק 3. אז תחשבו מה יהיה אם מכבי באמת תשחק כמו שאתם רוצים בתקשורת, בטוח נהיה עד הסוף במאבק".

לסיום נשאל קולאוטי האם למכבי קיימת בעיה מנטלית מול הגדולות: "נכון שלא הצלחנו לנצח את הפועל. קשה מאוד לקבוצה לחזור מפיגור 1:0 ועשינו זאת בדרבי כך שאין לנו שום בעיה פסיכולוגית".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

איוניר: "לא מעניין אותי מה שהאריס מדוניאנין אמר"

מי שעוד דיבר במסיבת העיתונאים לפני האימון היה המאמן איוניר, שנשאל תחילה כיצד יביא את שחקניו באותה רמת דריכות למשחק מול הפועל רמת גן. "ההכנות השבוע לא היו אידיאליות מבחינתנו כי חסרנו שחקנים רבים בגלל הנבחרות וזה מאוד בעייתי ופוגע בהכנות למשחק. מעבר לכך, אני אומר לשחקנים והם גם מבינים זאת שאנחנו יכולים לבוא לא מוכנים. המטרה שלנו היא להיות טובים ולשחק עם אותה רמת רצון ומחוייבות כמו שהייתה בדרבי כי אני חושב שמכאן מתחיל הכדורגל - רצון ושאפתנות. תפקידי כמאמן זה להביא את השחקנים מוכנים לכל משחק, גם אם הוא נראה לכאורה קצת יותר משעמם מדרבי".

איוניר נשאל לגבי דבריו של הקשר האריס מדוניאנין בסיום הדרבי, ש"מכבי עדיין לא מוכנה להיאבק על האליפות", ואמר: "אני לא יודע מה האריס אמר, אני שומע זאת בפעם הראשונה. אז מה אם הוא אמר, לכל אחד מותר להגיד מה שהוא רוצה ולא התעסקתי בזה. מה שמעניין אותי כרגע זה שהקבוצה תמשיך ברצון ומחוייבות שהשחקנים הראו בדרבי, וזו תהיה נקודת הפתיחה שלנו להמשך, ברגע שזה יהיה הכדורגל יבוא מאליו. יש במכבי שחקנים טובים שיודעים כדורגל אבל הם צריכים לבוא כל שבוע ולרצות מחדש".

איוניר נשאל לגבי הפועל רמת גן, שכקבוצת תחתית תצופף את המשחק ותהיה אגרסיבית: "עברנו כמה משחקים כאלה, גם איתי וגם לפניי. אנחנו בונים את צורת המשחק, משוחחים עם השחקנים, אומרים להם מה צריך לעשות כדי לפרוץ את המערכים הסגורים והנוקשים. מכבי תל אביב צריכה לדעת להתמודד עם כל דבר".

המאמן נשאל על העובדה שהקבוצה לא התחזקה כלל בחלון ההעברות שנסגר במהלך השבוע, וענה: "דבר ראשון שהגעתי למכבי הבהירו לי שזה הסגל עד סוף העונה כך שאני לא יכול לבוא בטענות למישהו. זה הובהר לי חד משמעית. אני חושב שיש למכבי סגל מספיק טוב כדי לעמוד במטרות שלנו לעונה זו".

לסיום נשאל המאמן לגבי קולאוטי, שביקש לעזוב, ולגבי יובל אבידור, שהיה עם רגל וחצי מחוץ למועדון, ואמר: "מי שצריך להתמודד בסיטואציה הזו, זה השחקן ולא המאמן. הייתה לי שיחה עם אבידור והבהרתי לו שהעובדה שהוא רצה לעזוב לא תגרום לי להתייחס אליו בצורה שונה ולא תגרום לי לא לספור אותו. מבחינתי, זה אותו יובל אבידור שהיה לפני רצונו לעזוב, וחד משמעית אם הוא יוכיח שמקומו על המגרש אז הוא גם יהיה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully