וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל מצאה מחליף לאנדי קארול

המגפייז החתימו את שפקי קוקי, הפיני בן ה-34, שהגיע בהעברה חופשית לאחר ששוחרר מסוונסי: "אין מילים לתאר כמה אני שמח"

ניוקאסל החתימה מחליף לאנדי קארול. לא, לא מדובר בשם גדול ואפילו לא בשחקן צעיר ומבטיח. החלוץ החדש של המגפייז הוא שפקי קוקי, הפיני בן ה-34. קוקי שוחרר מחוזהו בסוונסי בחודש שעבר, הפך לשחקן חופשי ולכן הוא יכול להצטרף לקבוצה של אלן פרדיו לאחר סגירת חלון ההעברו. החלוץ יוכל לערוך את הבכורה שלו כבר במפגש עם בלקבורן בשבת.

קארול נמכר לליברפול תמורת 35 מיליון ליש"ט וניוקאסל, שגם חסרה את שולה אמאובי הפצוע, נתקלה בבעיית חלוצים. "היינו צריכים אופציה נוספת בחוד כי אנחנו קצת דלילים בעקבות הפציעה של אמאובי. שפקי יוסיף לנו משהו שונה", אמר פרדיו. "הוא כשיר לשחק ומשחק באנגליה כבר 10 שנים. הוא מוכן לשחק וזה מה שחיפשנו. שפקי שחקן טוב, מקצוען שיוסיף לנו נוכחות פיזית מהספסל".

קוקי הגיע לאנגליה בדיוק לפני 10 שנים כשחתם בסטוקפורט יונייטד תמורת 300 אלף ליש"ט. מאז הספיק לעבור בשפילד וונסדיי, איפסוויץ', בלקבורן, קריסטל פאלאס וסוונסי, כמו גם תקופות השאלה קצרות בפולהאם ודרבי קאונטי ובקובלנץ הגרמנית. הוא כבש 150 שערים בקרוב ל-500 הופעות בקריירה.

"אין לי מילים לתאר כמה אני שמח", אמר החלוץ. "ההזדמנות שקיבלתי היא דבר ענק עבורי. כולם יודעים שהפרמיירליג היא הליגה הטובה בעולם, טעמתי אותה בעבר ואני שמח לחזור למועדון בסדר גודל של ניוקאסל. אני גאה, זה כבוד גדול להגיע לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully