וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים להעברת דני פרנקו למכבי חיפה

10.2.2011 / 13:23

המצב הכלכלי בחולון עשוי לגרור שינויים גם בצוות המקצועי של הקבוצה, הירוקים בדקו לגבי המאמן. רוברט היית' הצטרף ללימוז'

המצב הכלכלי בהפועל חולון עשוי לגרור שינויים גם בצוות המקצועי. בתקופה האחרונה התנהלו מגעים בין מכבי חיפה להפועל חולון על אפשרות העברתו של המאמן דני פרנקו לשורות הירוקים במקומו של המאמן הנוכחי עמי האווי. בחיפה מסרו: "איננו יכולים לאשר את האינפורמציה הזאת, אין בין מכבי חיפה לדני פרנקו כל מגעים", אך לוואלה! ספורט נודע כי במידה שחולון תשחרר את פרנקו, חיפה תפנה למאמן.

כידוע, המשבר הכלכלי בחולון משפיע על כל חלקי הקבוצה. כזכור, בחולון נוטים לשחרר את הגארד רוברט היית, שמחזיק בהצעה מהליגה הצרפתית, וכן מעירוני אשקלון. כמו כן, השבוע התרחשה מהומה לפני משחק האימון של חולון נגד עירוני אשקלון, במהלכה הוצאו המאמן פרנקו וצמד הישראלים מורן רוט ועמית בן דוד מאולם הפחים, והתבקשו רק לאחר פתיחת המשחק, בתקרית שהמחישה את המצב הכלכלי הקשה ואת המתחים בין כל הגורמים בקבוצה.

בחולון פנו בימים האחרונים ליושב ראש ארגון השחקנים, ניר אלון, בבקשה שיעזור להשגת הסדר שיעזור לקבוצה לסיים את העונה. כמו כן, בחולון עושים מאמצים להעביר את אריק קמפבל בבקרת התקציבים באופן קבוע, לאחר שעד כה קיבל אישור זמני לכל אחד מהמשחקים בהם שותף. במידה שלא יושג האישור השבוע, יעזוב קמפבל את חולון.

רוברט היית' יעזוב את הקבוצה ויצטרף ללימוז' הצרפתית. היית' רשם העונה ממוצע של 15.9 נקודות למשחק. כזכור, אחד משחקני חולון אמר אתמול: "אנחנו בדרך הבטוחה להתפרק, הדיבורים מסביב לא מוסיפים, מישהו צריך לחתוך עניין לאיזשהו כיוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully