וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי כהן: "הסכומים ששולמו עליי מחמיאים לי"

הרכש החדש הופתע מהמעבר להפועל ת"א תמורת 800 אלף יורו: "באמת המון כסף" וסיפר: "יודע שמצפה לי מאבק קשה"

השם החם של חלון ההעברות, אלרואי כהן, צפוי לערוך מחר (שישי) את אימון הבכורה בהפועל תל אביב וכבר נפרד מחבריו בעירוני קרית שמונה. "הייתה פרידה קשה", אמר היום לגלי צה"ל, "זה חברים, אחים שגדלתי איתם. עברנו הרבה רגעי שמחה, אושר ועצב, נקשרתי מאוד להרבה אנשים, ראו בקבוצה שהיה חיבור מדהים".

על קבוצתו החדשה אמר: "אני שלם מאוד עם המעבר. אני מגיע למועדון מספר 1 בארץ ויכול להתקדם פה בצורה הטובה ביותר. אני מצפה לזה בקוצר רוח. אני חושב שאני מוכן ללחץ בקבוצה וכבר מחכה לפגוש את הקהל ולהרגיש את הקבוצה המצליחה הזאת. מאמין שעם עבודה קשה הכל יסתדר".

כהן, שסיפר שכבר שוחח עם יוסי אבוקסיס, דיבר על האינטנסיביות של המעבר שנסגר ברגע האחרון תמורת סכום עתק של 800 אלף יורו: "המעבר הזה הפתיע אותי, וזה באמת המון כסף. היה לחץ של זמן, ואיזי הצליח להוציא כמה שהוא הוציא. מחמיא לי שכל כל מעריכים אותי ומשלמים עליי כאלה סכומים. לא הבטיחו לי כלום ואני יודע שמצפה לי מאבק קשה על מקום בהרכב. אקבל הזדמנויות, ואקווה לנצל אותן".

הקשר ההתקפי שיחק אתמול במדי הנבחרת והתייחס לביקורת על המאמן הלאומי לואיס פרננדז: "צריך לתת לו לעבוד, אני מודה לו ומעריך את זה שהוא נותן לי את הקרדיט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully