וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אחרי הדברים, ג'קו ערפאת צריך לעזוב"

מאמן הפועל עכו הגיב להאשמות החריפות של החלוץ: "בגלל שאני לא מתקשר אליו הוא חושב שאני לא אוהב אפריקאים?"

חלוץ הפועל עכו, ג'קו ערפאת, תקף אתמול (רביעי) בחריפות את הפועל עכו ומאמנה אלי כהן. בראיון לוואלה! ספורט אמר ערפאת: "לדעתי הוא לא אוהב אנשים שחורים. אולי הוא פוחד משחורים, אולי הוא חושב שאנחנו אוכלים אנשים. ללבנים כמוך הוא מתייחס, הוא יותר צוחק איתם ואפילו מדבר איתם עלינו (השחורים). גם לדימקאו פידליס אני יודע שהוא לא מתייחס ולא מתקשר אליו אף פעם. הדבר היחיד שהוא אומר זה שלום באימון וזהו. מעולם הוא לא שאל אותי על הדירה, איך אני מסתדר, איך המשפחה שלי בטוגו".

כהן הגיב היום לדברים בראיון לתכנית "עושים ספורט" בגל"צ: "זה נחת עליי בבום. השחקן הזה עשה השנה פריצה גדולה מבחינה מקצועית, היחסים איתו היו מצוינים וגם היחסים שלו עם השחקנים היו מצוינים. אף פעם לא היו בעיות איתו. אני יכול להבין מאיפה באו הדברים. הבחור נתון בחוסר וודאות, יש לו הצעות מחו"ל ומהארץ ובשבת האחרונה הוא נפצע שוב".

המאמן סיפר כי היה המום מהדברים שקרא: "בראיון הוא תקף את המערכת, את השחקנים, אותי ואת היו"ר ציון ויצמן. אתמול הוא נכנס לשיחה ביוזמתו, התנצל ואמר שהוא לא התכוון. אני לא מבין מאיפה הדברים על שנאת שחורים. השבוע היו אמורים להצטרף שני שחקנים מאפריקה, אחד הגיע והשני לא הצטרף בגלל בעיות טכניות.

"הדברים שלו מגוחכים ואני אפילו לא יודע מה הבסיס. בגלל שאני לא מתקשר אליו הוא חושב שאני לא אוהב אפריקאים? הרבה שחקנים מאפריקה התאמנו אצלי. כל שנה היו אצלי לפחות שניים - שלושה אפריקאים. אני מאוכזב כי לא ציפיתי לזה משחקן שמקבל יחס כל כך טוב במועדון ולא היו איתו בעיות. זה שחקן שבתחילת השנה לא הייתה לו שום הצעה, הוא הגיע אלינו וחיבקנו אותו. יש אצלנו מרקם חברתי טוב, יהודים ערבים, נוצרים ושחקנים מכל העולם. אמרתי לו שאני מקבל את ההתנצלות, אבל אני חושב שהוא צריך להתנצל בפני כל המערכת. אני אישית סולח".

כהן נשאל האם ערפאת צריך להישאר בקבוצה אחרי הדברים וענה: "אחרי מה שקרה, אני לא חושב שאפשר להחזיק שחקן שמרגיש כל כך לא טוב במועדון. אם יש לו הצעה, אני לא חושב שהוא צריך להישאר בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully