וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה: "מסי היה רמה מעל רונאלדו"

מאמן ארגנטינה פרגן לכוכב שלו שכבש ובישל ב-1:2 על פורטוגל. מנזס אחרי הפסד ברזיל: "הייתי צריך לקחת סיכונים’”

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ערב משחקי הידידות אתמול (רביעי) סיפק לא מעט מפגשים מרתקים. אחד מהם נערך בסטאד דה פראנס, שם צרפת גברה 0:1 על ברזיל בשחזור גמר מונדיאל 1998. קארים בנזמה כבש את שער הניצחון בדקה ה-54, אחרי שהרנאנס הורחק והשאיר את הברזילאים ב-10 שחקנים בדקה ה-40.

בז'נבה נזקקה ארגנטינה לפנדל של לאונל מסי בדקה ה-90 כדי לגבור 1:2 על פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו, שכבש בעצמו את השוויון הזמני של נבחרתו.

המאמן המנצח לורן בלאן סיכם: "אנחנו מרוצים מהתוצאה כי כשמתכוננים למשחק, רוצים לנצח. העובדה ששיחקנו 11 מול 10 הקלה לנו את החיים, אבל אהבתי את מה שראיתי. תכנית המשחק שלנו עבדה. רצינו להיות טובים כמו ברזיל בהנעת הכדור, אז אני חושב שאנחנו יכולים להיות מרוצים מהמשחק".

בלאן טרח גם להרגיע: "המטרה שלנו היא לעלות ליורו 2012 ועל ניצחונות במשחקי אימון לא מקבלים נקודות. אני מקווה שהניצחונות על אנגליה וברזיל יוסיפו לנו ביטחון ברמה האישית והקבוצתית לקראת המשחקים הגדולים בקמפיין".

הכובש בנזמה היה מאושר בסיום: "כולנו נהנינו מהמשחק. זה ניצחון גדול על נבחרת גדולה. תענוג לשחק מול ברזיל, נבחרת שעקבתי אחריה מגיל צעיר. זה חלום לשחק מולם ולכן השער והניצחון עושים אותי מאושר".

מאמן ברזיל מאנו מנזס ספג הפסד שני לאחר ה-1:0 מול ארגנטינה בנובמבר. "נכון שהיה תיקול חזק והאמת שלא ראיתי את זה שוב, אבל בשביל משחק ידידות (האדום) היה קצת מוגזם. השחקן יודע שהוא טעה וזה לא היה הכרחי. זו הייתה טעות של הרנאנס, הוא לא ראה את בנזמה מגיע לעברו", אמר המאמן.

מנזס הגיע למשחק עם סגל צעיר שכלל שלושה שחקנים בלבד ששיחקו במונדיאל (דני אלבס, ז'וליו סזאר ורוביניו), אבל הגן על ההחלטה: "אין לי חרטות. ברור שבשלב הראשון צריך לקחת סיכונים, אבל זה יהיה קל מדי בשבילי לפנות לשחקנים כמו קאקה או רונאלדיניו. זה אולי יפתור לנו בעיות היום, אבל זה לא מה שאנחנו מחפשים. אנחנו מסתכלים לעתיד למונדיאל ב-2014 ואני לא רוצה למצוא עצמי בלי השחקנים הנכונים. משחקים כאלה, לעיני קהל גדול ורחוק מהבית, מוסיפים לניסיון".

בנטו: "לא נפלנו מארגנטינה"

כמובן שסיפור המשחק בין ארגנטינה ופורטוגל היה הדו קרב בין שני הסופרסטארים הגדולים בעולם. "נהניתי משניהם, אבל הערב מסי היה רמה מעל רונאלדו", אמר מאמן ארגנטינה סרחיו באטיסטיה על האס שלו שגם בישל את השער הראשון לאנחל די מריה. "אנחנו חסרים קצת עומק, אבל באופן כללי הנבחרת נראית טוב".

מסי, שתופקד כחלוץ מרכזי, הוסיף: "אני מרגיש נהדר. שיחקנו מצוין ועשינו עבודה טובה על מגרש מזעזע. ידענו היטב מה הטקטיקה ותכנית המשחק. ניצחנו את המשחקים האחרונים ועלינו להמשיך כך. אנחנו נאמנים לדרך שלנו למרות שיש הרבה מקום לשיפור".

"קשה לקבל את ההפסד", אמר מאמן פורטוגל פאולו בנטו שנוצח לראשונה מאז מונה לתפקיד. "ברוב שלבי המשחק שיחקנו טוב ולא נפלנו מארגנטינה. התקשורת מתרכזת בתוצאה, אבל אנחנו בעיצומו של מסע בן ארבעה משחקים - שני משחקי ידידות ושני משחקי מוקדמות - שבתקווה יקרב אותנו להעפלה ליורו. ארגנטינה משחקת בסגנון דומה לספרד, עליה גברנו 0:4. שיחקנו טוב, אבל גם עשינו טעויות מה שלא קרה באותו משחק עם ספרד".

רונאלדו, שכבש את השוויון הזמני, היה מאוכזב בסיום: "תיקו היה משקף. שיחקנו ושלטנו במחצית הראשונה. אנחנו יוצאים מהמשחק עם ראשו מורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully